{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Trist og Frusterende mor !!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan skal jeg begynde... hmm!!! Malthe er normalt en meget glad og tilfreds dreng, har altid været nem at aflevere i dp. Han er 2 år gammel, han er nu begyndt at blive ked af det når jeg aflevere ham om morgen :0( Og her de sidste par nætter sover han dårligt og virker rigtig ked af det..... Jeg arbejder aften, så det er tit at jeg nogen gange arbejder 5 dage i streg. Til at starte med gik det rigtig godt, far og ham hyggede sig rigtigt ! MEN NU....... Det bløder fra mit hjerte at se min dreng sådan...

Andre der har oplevet noget ligende???

Det skal lige siges at jeg ofte beholder ham hjemme de dage hvor jeg har fri...... medmindre jeg skal noget eller ligende !

Åhhhh det er hårdt !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trist og Frusterende mor !!!!!
  • #1   10. jan 2011 Har de f. eks et tigerspring i denne alder eller ????

• #3   10. jan 2011 Ja jeg tænker også at han savner mig..... Men et arbejde bliver man jo nød til at have hmm !!!!!

• #5   10. jan 2011 Har jeg endeligt også for det meste.... men har tænkt at jeg vil til at gøre det noget mere ! På den måde kunne det være at han bedre kan klare det

• #7   10. jan 2011 Elisa: Ja selvfølig kan de have perioder..... Men malthe er ikke umulig men viker meget trist og ked af det ! Og det kan jeg ikke bare være ligeglad med jo :0)

• #8   10. jan 2011 Jeg arbejder som nattevagt og det påvirker også min 2årige datter. For når hun kommer hjem fra dp, så sover mor og så skal man jo være stille. Så når jeg står op, så hænger hun på mig konstant og hele tiden, far kan på ingen måde bruges og hun skaber sig hvis han prøver. Hun sover også bedre om natten når jeg er hjemme, i min arbejdsuge kan hun sagtens være vågen imellem 2 og 8 gange på en nat. Så hvis der er nogen derude som vil bytte arbejde, så sig til :s

• #9   11. jan 2011 Øv ved lige hvordan du har det. Vores dreng er 1½ år og startede i dagpleje igår. Jeg har gået arbejdsløs så har beholdt ham herhjemme og vi har haft den bedtste og hyggeligste tid og når jeg har været på div. kurser er han blevet passet hos min mor og far og han elskede det. Det rørte ham ikke en meter jeg gik når han var der og han ville knap nok med hjem smiley Nå men igår da han så blev afleveret første gang og han så jeg begyndte at gå løb han bare efter mig men jeg blev jo nød til bare at lukke døren efter mig og så kunne jeg høre han bbegyndte at grøde helt vildt. Nøj hvor jeg tudede i lang tid da jeg kom hjem. Føler mig så ond og kan ikke klare at tænke på hvad min dejlige lille dreng ikke tænker når jeg bare forlader ham. I går da han så skulle sove græd og græd han fordi vi ikke måtte gå fra ham og han plejer at være så nem at lægge i seng så jeg havde godt en forestilling om hvor svært det ville blive at aflevere ham i dag når han nu ved hvad det handler om og ganske rigitg han klamrede sig til mig og græd og græd da jeg gik. Nej hvor jeg hader det. Undskyld jeg lige brugte dit indlæg til at komme ud med det smiley

• #11   11. jan 2011 Tania - Takker smiley ja det håber jeg også, er da sikker på det snart bliver bedre men man føler sig bare som den ondeste Mor i verden. Jeg er glad for jeg ikke kan læse hans tanker når jeg går i hvert fald.

• #13   11. jan 2011 Nu har jeg ikke lagt mærke til om han sover bedre om natten når jeg er hjemme ..... men det vil jeg da prøve at ligge mærke til i nat ! JA det er sku hårdt at se dem blive påvirket på den måde !!! Jeg håber bestemt at han til sidst lære at mor også skal arbejde :0)

Jeg har det helt klart bedst med at arbejde aften, det giver en nogen friheder f. eks hvis han er syg og ikke kan komme i dp så er jeg jo hjemme og kan passe ham :0)

• #15   11. jan 2011 Tanja : Ja håber at han lære det med tiden..... men mon ikke ! det er bare hårdt imens det står på !!!!

Kommentér på:
Trist og Frusterende mor !!!!!

Annonce