Hvordan ser varmeknopper ud?! {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen..
Da jeg sku give Danilo et bad her til aften, ser jeg, at han har røde plamager på maven... i højre side.. Det ligner knopper, men er inde under huden!!? Forstår i?! Og så havde han lidt i skridtet...
I foregårs da jeg sku tage bleen af ham (vi prøvede nyt mærke) lå der en masse slags krystaller i skridtet på ham, og hans hud var virkelig irriteret, så de bleer er røget ud og har købt nogle nye...
Men altså, hvorfor har han det nu på maven?!... Han sover i en voksi uld dyne om dagen.. Kan det mon være den?!
Han virker på ingen måde generet af dem.. Men alligevel... Gider vi altså ikke ha..
Lea...
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 319
Altså jeg tjekker ham i nakken om han er varm når han kommer ind fra middagslur i voksi posen, og han er da lun ja, men virker tilpas i denne kolde tid...
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
men hvis han ike er generet af den ville jeg se dem and et par dage hvis de ikke er gået væk spøger lige på mandag
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 319
Men tog et billed med mobilen, men kan ikke finde kablet så jeg kan få det på computeren...
Men jo, må set det an et par dage...
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Men min lillebror fik noget eksem af nogle bleer da han var barn, og det var sandsynligvis fordi han blev for varm, og de så nærmest gnave de ham. Havde bare troet at bleer var blevet bedre siden da (han er næsten 30 ;-))
Hvordan ser varmeknopper ud?!