nytåraften hva gør i? (langt) {{forumTopicSubject}}
Jeg har en datter på 17 mdr er ret spændt på hvordan hun kommer til og tage nytårsaften, vi får gæster af min kæreste bror og kone og en af hans venner har sagt til dem at det ik skal være sådan noget vildt noget. Min datter pjeler at komme i seng senest kl 19 da hun faktisk selv ber om at komme i seng og tit før og så vågner hun ved en 6.30 tiden næste morgen og hun vågner et par gange om natten for hun har miste sutten max 2 gange. Jeg er gravid i 5 mdr så min energi er ik den store har bækkenløsning og er træt hele tiden. så ville enlige hører om hvornår i går i seng nytårsaften når i skal op næste morgen og ville i sys det er uhøftig at gå i seng når jeg simplehen ikk kan mere?
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 124
jan 2009
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 62 Svar: 402
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
jan 2009
Louise: Jaa tror også det ender men at jeg går kold lidt før 12
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Min mand og en vi havde boende sagde flere gange til mig at jeg skulle gå i seng for jeg lignede ikke en der hyggede mig, og det hade de jo ganske ret i men jeg ville ikke give mig. Men gud jeg led, selvom at de hjalp med alt og jeg praktisk ikke lavede en skid andet end at sidde på sofaen og have ondt af mig selv.
Jeppe var på det tidspunkt 2 år og han kom i seng ved 22 tiden, der kunne han ikke længere, og Nanna der var 4 holdt sig vågen til kl 1, med en god middagslur.
I år er jeg smertedækket og kan selv styre mine merter, så jeg skal have en middagslur på min. 2 timer, sammen med ungerne imens manden gør klar sammen med vores kammerat der også skal fejre nytåret med os. Børnene får lov at være oppe til det store fyrværkeri, og efter natmaden er det i seng, og sandsynligvis også mig: )
Min pointe er at det er op til dig om du vil gå tidligt i seng, men hellere tage vare på dig selv end de andre bliver trætte af at se på dig der egentligt ikke ser ud til at hygge dig. Jeg lærte meget af denne nytårsaften.
Sørg for at du får masser af hvile i løbet af dagen og at du har nogen som tager det tunge læs med at dække bord, lave mad, rydde op osv, sådan at det ikke er det du skal bruge de sparsomme kræfter på.
nytåraften hva gør i? (langt)