er jeg underlig? :) {{forumTopicSubject}}
ja for nogle år siden ville jeg IKKE have børn...så de sidst 2 år var jeg skruk...ville ha 2 børn...nu har jeg så fået min søn (5 mdr og uplanlagt ) og så er det jeg er kommet i tvivl... jeg ved ik om jeg har lyst til at få flere... min mand vil gerne, men jeg er ik længere så sikker...har altid været imod enebørn, men sys jeg har nok i min dreng og nok at forkæle og gi ham min kærlighed.. men alligevel kribler det når jeg tænker på da jeg opdagede graviditeten, under gravi og fra han blev født til nu... men jeg har ikke lyst til at udsætte min krop for det hele igen heller...ihhh sys det er træls jeg ikke ved hvad jeg skal gøre...under alle omstændigheder HVIS jeg sku få lyst til en mere er det først om 2 eller 3 år.. men jeg ved det virkelig ikke...
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
nu er min søæn 7 år gammel og jeg har fået min dejlige datter får 2 år siden. jeg går da stadig ind i mellem og tænker hvorfor fik jeg nr 2 men jeg er også alene med dem. min datter er ikke planlagt. så hun kom bare men var dog et ønskebarn dajeg altid harønsket mig 2 børn. men bare ikke lige efter jeg fik min søn..
så se tidenan og nyd ham, så kan det være om et par år at du ser maver og spæd børn over det hele igen;-)
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 361
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Du kan da sagtens lige snuppe en mere! Min mor er 44 år og har lige født min nye lillesøster for 3 måneder siden. Det er meget normalt i dag.
desuden da de skulle døbe min lillesøster er der jo typisk også nogen andre der os skal døbes og der var nogen der skulle have døbt deres dreng Villads samtidig og det var deres første barn. Moderen var 45 og faderen 47.
den eneste grund til at min mor ikke er herinde også er fordi hun ikke er god til computer.
Lægerne siger at det er meget normalt i dag da mange gerne vil have karrieren overstået først. men hvis du er bange for at du er for "gammel" så tror jeg også at hvis du får et barn og spørger det når det bliver lidt ældre om det syntes det var forkert at du fik det så vil det højst sansynligt være ret glad for at du valgte at få det alligvel. Det ville nok hellere leve.
Min mor har også en masse god erfaring hun kan dele ud af nu som min nye lillesøster får gavn af. Det er jo ikke længere en prøveklud.
når du engang om mange år tænker på pension er barnet alligevel så gammelt at det selv er gammelt nok til at få børn, så jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne få et mere
jun 2008
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 43 Svar: 416
jun 2008
Så sagde hun at sådan har mange det, og dengang hun fik mig som var deres første barn havde hun det også sådan, og der gik jo også 4 år inden hun fik den næste, så der kunne jeg bare se. At det var jo ikke kun mig, hun havde selv haft det sådan dengang. At hvis jeg kiggede på alle de andre med flere børn så var der ofte 2½-4 år mellem dem også så det ofte ændrede sig når man var kommet sig ovenpå den første og havde fået den erfaring og så at det gik og var blevet mere afslappede omkring det, fordi det første barn ofte er det hvor alt skal være mest perfekt og hvor man er oppe på dupperne så det virker mest anstrengt, men at man tager det mere afslappet og roligt ved den næste.
At hun havde også rigeligt i mig dengang og havde ikke lyst igen, men nu kunne jeg se, nu havde hun 4 børn, så det kom ofte med tiden at det vendte.
jun 2008
Jeg tror heller ikke jeg kan klare et mere før efter 2-4 år
er jeg underlig? :)