{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

HJÆLP mig tvillingemødre..;) {{forumTopicSubject}}

Hejsa piger

Jeg har et problem. Vores kombivogn er gået istykker og vi har fået pengene retur

Har nu intet at køre mine drenge i og skal ud og have noget nyt. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal købe.

Her hjemme har jeg en KÆMPE stor barnevogn stående som de sover i til daglig. Men den er simpelthen SÅ stor at det ikke er en jeg ønsker at trille rundt med den.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en klapvogn som drengene måske også kan sove i, i deres voksiposer, men problemet er jo at de plejer at være ret smalle og ikke særlig lange. Jeg har store drenge på 4 mdr så derfor skal der ikke være en lille combi vogn!!

Nogen der har en god model eller kan fortælle hvordan i får det til at hænge sammen med tvillingetransporten:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenet 800 kr.
  • Tage to lamper ned 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP mig tvillingemødre..;)
  • #1   17. dec 2010 Nu har jeg ikke tvillinger, med vi har en tvillinge-klapvogn fra Teutonia som jeg er meget glad for! Den er noget bredere og længere end fx Emmaljunga. Bla. derfor valgte vi den. Sæderne kan ligges ned enkelvis. Mine to drenge har ligget og sovet i den ved siden af hinanden, da den ene var 2,5 år og den lille var 8 måneder smiley Der lå de godt nok ikke i poser, som jo fylder lidt mere end dyne.

• #2   17. dec 2010 Jeg ved at Cityeliten er rigtig god og mange er rigtig glade for den. men den er dyr. Her har vi en carena sving. og den er vi super glad for. Nu er mine tvillinger 17 måneder men de kan stadig sove i den. Den vejer ikke ret meget. Er super nem at slå sammen og det kan lgøres med en hånd. Den har drejelige forhjul hviklet gør den rigtig god at køre med.
    Ryglænnen kan ligges ned individuelt. Vi gav 3000 kr lfor den i ønskebørn.
    Forsøger lige at finde et link til den

• #3   17. dec 2010 Her kan du se den
    (link fjernet)

Kommentér på:
HJÆLP mig tvillingemødre..;)

Annonce