{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.550 visninger | Oprettet:

Søvn/middagssøvn 2½ år {{forumTopicSubject}}

Ja amanda er bare ikke til at få til at sove om aftenen og har ikke været det de sidste 2-3 uger.
Hun står op og siger hun ikke vil sove.
vi er bare blevet ved med at putte hende igen og igen. og efter1½- 2 timer så falder hun i søvn.

Selv om hun bliver liggende til sidste ligger hun bare og roder rundt og falder ikke i søvn.

Jeg tænker nu om det er fordi hun skal til ikke at sove middagssøvn mere måske?

Hun sover til ved 8-9 tiden om morgenen(har hun altid gjort) og så sover hun ca1- 1½ time til middag.

Håber nogle kan hjælpe og gerne hurtig er ved at gå ud af mit gode skind. og har termin om 3 dage, orker ikke mere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søvn/middagssøvn 2½ år
  • #1   9. dec 2010 Lyder som herhjemme.

Caleb står op ca. 7. 30
    Sover til middag kl 13.15
    Vågner selv mellem 14.30 og 15 (senest)
    Kommer i seng 20.30-21 og er bestemt IKKE træt....bruger gerne 1 time på at få ham til at sove...normalt ligger vi ham senest halv 9.

Men vi overvejer også at tage middagsluren fra ham men har opdaget at hans nattesøvn bliver værrer af det ( mareridt og har svært ved at sove roligt, græder en del og ja er utrolig urolig smiley så her er det indstillet som det ser ud nu )

Håber det kunne hjælpe lidt

• #2   9. dec 2010 vi sagde også farvel til middagsluren i den alder og så går det bare over og blir goddag ulvetime bigtime smiley krop krop krop umulig træt eftermiddagsunge hehe, men man overlever. smiley ej vi tog det stille og roligt og vurderede fra dag til dag hvor vidt han havde brug for den middagslur og hvor længe den måtte vare og ellers har han faktisk styret det selv, hvor vi bare har spurgt om han ville sove eller ikke. og det er gået godt, men der er jo selvfølgelig en tidligere træthed man skal vænne sig til, de har jo sovet til middag i al deres levetid, så ik så sært det er en omvæltning.

nu er han 3 !/2 og det sker stadig engang imellem at han siger han lige går ind og hviler sig og så sover han en times tid eller 2 smiley

• #5   9. dec 2010 synes jo næsten ikke hun kan sove mindre en 1 time. eller er det bare mig.

Ved jeg selv ikke var ældre da jeg kom af med middagsluren af samme årsag.

Man ja jeg vil heller have en ulvetime om eftermiddagen end 2½ time med op og ned at trapperne og ud og ind af sengen.

• #7   9. dec 2010 hun sover stort set ikke mere i forvejen. hvor hun vågner af sig selv.

• #9   10. dec 2010 Her har vi også problemer og har haft det siden han var to næsten(han bliver 3 til marts)

Han falder i søvn om aften omkring 21.30
    Sover til alt mellem 06-09
    Og sover mellem 1-4timer til middag, sover dog maks 2timer i vuggestuen.

Har prøvet og tage middagssøvnen fra ham, men så nægter han at spise aftensmad og falder i søvn omkring 6-7tiden.

• #10   10. dec 2010 hvad tid går hun i seng ???

anton sover ca kl 20 om aftenen til 7-7.30 og så 2½-3 timer til middag og det er passende nu , han er 2 år og 10 mrd.
    d.v.s at han sover ca 13-14 timer i døgnet

• #11   11. dec 2010 Frederic sovetrold;
    - bliver vækket kl 7.30 i hverdag og får lov at sove i weekend.
    - middags lur 11.30/11.45 - 15.30
    - kommer i seng mellem 18.30 og 19.00

Kommentér på:
Søvn/middagssøvn 2½ år

Annonce