{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Hvordan ville i fordele værelserne?? {{forumTopicSubject}}

Vi har stue og 2 værelser liggende meget tæt på hinanden, der er en dør til det mindste værelse fra stuen og en dør videre til det store værelse, man kan dog også gå igennem køkkenet og ned til det store værelse. Det ikke noget problem at gå udenom.

Var det til at forstå?

Lige nu er Miras værelse det lille, som ligger lige op af stuen og vores soveværelse på den anden side.

Men jeg overvejer at bytte rundt så hun får det store værelse og vi får det lille?

Vi har haft morfar på besøg et par dage, og han er lidt mere højlydt med hans hosten og pudsen næse end hvad vi ligee er vant til, så mira nåede at vågne rigtig mange gange i løbet af aftenen fordi hendes værelse jo er lige ved siden af stuen. Det var både irriterende at han larmede , men også at hun vågnede af det, for har jo ikke lyst til at bede ham om at lade være med at pudse næse. (hvis han bare ku gøre det lidt mere stille)

Har siddet og tænkt over fordele og ulemper ved at rykke rundt som ser sådan ud:

Fordele:

Større værelse til mira, mere plads til legetøj og de møbler jeg vil ha til hende..

Mindre larm, man skal ikke være stille om aftenen men kan stadig høre hende,

Ulemper:

Der skal skrues mere op for varmen i det store værelse da brændeovnen ik varmer der.

Der er lidt længere til hendes værelse, gider hun så godt gå der ned og lege? (vi snakker om 5 meter.)

Er der nogen ting jeg ik lige har tænkt over?

Hvad ville i vælge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan ville i fordele værelserne??
  • #2   9. dec 2010 Ville nok vælge at give hende det store værelse, men I skal nok være forberedt på at hun ikke bare lige går derned og leget men vil være hvor i er i stuen eller køkkenet...

Det med varmen er for mig at se et mindre problem, selvfølgelig koster det at skrue op for varmen men jo heller ikke hele året man skal have meget varme på.

Vi bor selv med en stue og 2 værelser og venter vores andet barn her den 23 december. Vores søn på 2 år har pt. sit eget lille værelse og det er super hyggeligt, men når den lille pige så bliver så stor hun også skal "sove selv" så får de det store værelse og vi tager det lille.

Så lyder til du/I skal igang med en rokering af værelser, det er da også skønt :O)

• #3   9. dec 2010 Ville klart vælge at flytte hende, synes da også hun har mere brug for et stort værelse end jer, altså i sover sikkert bare i værelset, meningen er jo at hun skal lege på sit og så er det jo fin med lidt mere plads, så man måske heller ikke behøver at rydde op hver aften.

Synes klart der kun er fordele ved det, og er sikker på at hun er lige glad med de 5 meter,. det tænker de jo ikke over og i hverdagen kan i vel bare lade døren til jeres soveværelse stå åben så hun bare kan gå igennem der og ind på sit værelse...

• #4   9. dec 2010 Det er heller ikke sådan at det værelser hun har nu er lille, det er vel 17-20 kvm, er ik lige så god til aådan noget på øjemål. Men vores soveværelse er bare større og vi bruger det jo kun til at sove i.
    Tror også jeg flytter om, så skal der bare tænkes over hvordan det hele skal stå.

Kommentér på:
Hvordan ville i fordele værelserne??

Annonce