536 visninger
|
Oprettet:

22. mar 2010 Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
hurtigt råd søges !!!!!!! {{forumTopicSubject}}
Oliver på 1½ år, blev lagt ind for at sove til middag kl halv 12, men nægter at sove - han skriger, og skriger.
Han fejler intet og der kommer ingen tårer når han skriger - han skriger fordi han er tosset.
Men, men men når jeg ligger mig ind til ham vil han gerne sove, så ville jeg rejse mig fra sengen ½ time efter han var faldet i søvn, og så vågnede han. (han plejer at sove 2½-3 timer til middag)
ehm , har mest bare lyst til at tage ham op selvom jeg ved at det bilver en træls dag for ham så - hvad ville i gøre piger ? har aldrig oplevet noget lign.
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Jeg kan sagtens følge din holdning om, at børn ikke skal græde sig selv i søvn.... men der er bare en risiko for, at hvis du vænner ham til, at du er lige ved siden af ham, eller kommer lige så snart han skriger, så kan han til sidst ikke sove uden du er der, eller du kommer til at rende i fast pendulfart inde hos ham,
Ingen af de situationer er særlig holdbare i længden, for hva så med DP/vuggestue, der kan du ikke være standby. Og når der ikke kommer tårer, så lyder det for mig som om han bare er hysterisk, og det er der bare nogen gange ikke andet et gøre ved, end at lade ham rase ud. Det er ekstremt hårdt som mor, men det er jo vores lod i livet
Jeg vil dog sige, at hvis det er første gang du har prøvet det, så er det jo ikke sikkert det er noget der bliver til en vane.
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Vi har lige været igennem det med Liam om aftenen, for da vi stillede urene tilbage gik der jo lidt ged i tidsfornemmelsen, og han var allerede træt kl 18 og vågnede så allerede kl 4 om morgenen.
Vi holdte ham oppe nogle aftener til hans normale sengetid ca. 19.30 og så var han jo blevet overtræt, og ville bare ikke sove. Det var skrig og skrål, men som du også skriver ingen tårer. Jeg gjorde det, at jeg gik ind, tog ham op og trøstede, puttede ham godt under dynen og gik ud igen. Efter nogle minutter begyndte han at skrige igen, lod ham skrige kort tid (mens jeg stod udenfor døren med blødende hjerte), ind og trøste og putte osv. indtil han faldt i søvn. På den måde fandt han ud af, at jeg kommer når han har brug for det, men at han skulle falde i søvn alene. Det tog 5 dage på den måde, og der har ikke været noget siden.
Igen når du ikke har oplevet det før, så er det jo ikke sikkert det bliver et tilbagevendende problem.
hurtigt råd søges !!!!!!!