{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

* Mama1304 *
* Mama1304 *
Følger: 1 Emner: 113 Svar: 259

Kom frem mødre med jeres viden :) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er sat til at føde d.3 April, og det er vores første barn smiley

Jeg vil så høre om der ikke var nogen af Jer, der ville lave en liste over hvad der er praktisk at købe? Af tøj, sko osv.

Fx skal det være tykke jakker, tynde?
Købe vanter
osv....

Kan ikke lige huske hvordan tempraturen plejer at være op til April, og om børn fryser mere end voksne eller hvordan?

Håber I kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom frem mødre med jeres viden :)
  • #1   19. nov 2010 Syntes det er meget svært.
    Kian er fra Marts 08 og det sneet da vi tog hjem fra sygehuset, så der var det heldigt vi have fået en fleecedragt.

• #2   19. nov 2010 Har samme problem, skal føde sidst i marts, men er kommet frem til jeg køber det basale også ser jeg på vejeret til den tid om jeg skal ud og have fat i den helt store vinterpakke eller om foråret er på vej...

• #3   19. nov 2010 Min datter er fra april og jeg brugte meget heldragter, eller natdragter. I starten er det ikke så vigtigt hvad de har på og at skifte til nattøj.
    Men heldragter og en (uld)body inden under.
    Vil nok os købe en fleecedragt, eller sådan en varm dragt til når man skal ind og ud af bilen ud og handle osv. Og så et par sutsko. Vi var rigtig glade for dem fra melton, for det var ik altid at sokker var nok.

Tror ik i får brug for nogen jakke. Men et par små huer, måske et par tynde bomuldshandsker.. Vi fik slet ik brugt bukser og kjoler, det var alt for besværligt og slet ikke rart at ha på for sådan en lille størrelse.

• * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 113 Svar: 259
    #4   19. nov 2010 Tusind tak skal I have smiley Kan se det er en fleecedragt/jakke som er vigtig smiley

Mette T

Mange tak skal du have smiley Vi fik at vide igår, at det er en dreng smiley

Hvad str skal man købe "mest" af? 50 eller 56? Hvis nu baby'en er en lille en, kan han så alligevel passe str 56 eller er det for stort? smiley

Kommentér på:
Kom frem mødre med jeres viden :)

Annonce