13. apr 2009 Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Barn nr 2 (lidt langt) {{forumTopicSubject}}
Ja, nu har jeg gået og spekuleret meget på om jeg egentlig har lyst til og få nr 2, ikke fordi det er aktuelt at jeg skal være gravid nu, prinsessen er jo kun 10 en halv mdr. så under alle omstændigheder skulle der gå et år til halvanden.
Fødslen er for længst pakket væk, og er ikke skræmt af og skulle det igennem igen, til trods for det evt følger det ville gi.
Aner bare ikke om jeg har lyst til et barn mere, jeg er glad for jeg har et sundt og raskt barn, som altid er glad og smilende. Og så tænker jeg hun er mit ønskebarn, mit et og alt, jo det er jo nok egoistisk og lade hende være ene barn, og det er jo sundt med en søster el bror..
Er bare så meget i tvivl om hva jeg vil og manden er osse i tvivl..
Nogen der har haft det på samme måde???
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Men han har også haft en lidt anderledes start eller hans første ½ år af hans liv var. Vi har over 1 år rendt til kontrol med ham hver 2. mdr - så alt i alt har vi meget den der; tænk nu hvis... Hængende over hovedet.
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 302
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Dog har jeg selv været sikker altid på at jeg sku have mere end et barn og det vil jeg stadig gerne,, ikke nu men om 1 år vil jeg gerne være gravid, som du selv skriver betyder min søn alt og fylder alt og kan kun ønske at 2 giver dobbelt så meget glæde.. Kan ikke vente til at opleve en ny graviditet og fødsel, ny født baby osv. men nej det er ikke noget jeg tænker over hele tiden da jeg vil nyde viktor for fuldedrag mens jeg stadig har ham for mig selv.. men er på ingen måde i tvivl om at flere babyer ska der til
Nu skal det ikke lyde som om at jeg er total desperat for det er jeg bestemt ikke, men glæder mig bare til når det en dag sker..
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
nu venter jeg så nr 3 og den yngste er kun lige blevet 1 år her d 2 november og jeg er overhovedet ikke skruk eller klar eller noget som helst, men regner med det kommer når hun kommer og det blir virkeligt oveni i mit hovede
men kender godt følelsen for da jeg ventede freja tænkte jeg også tit om det overhovedet var muligt og elske barn nr 2 osv. og det kom jo helt naturligt og nu sidder jeg med samme følelse igen om ens hjerte kan rumme 3 på engang og det kan det jo godt
og desuden tror jeg nu ikke børn tager skade af at være enebørn, kender nu et par stykker der fungere ganske normalt selvom de "kun" har været sig selv
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 19 Svar: 49
jeg har følelsen af at jeg gerne vil have en mere, bare ikke lige nu. og vi prøver først igen, når vi føler os klar til det.
jeg er sikker på at følelsen nok skal komme hos jer, hvis/når i er klar til det.
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Jeg er så utroligt glad for min lillebror, at jeg ikke vil lade mit eget barn undvære at have en søskend.
Men det betyder ikke at jeg ikke kan forstå andre kan have det anderledes.
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Tror nu osse det blir til en nr 2, når vi har fået ro på tilværelse igen. dum graviditet, forsikringsskade på huset, genhusning, flyttet rundt i 4 mdr og så endelig hjem igen, så det er jo nok osse det der fylder en del i vores hoveder herhjemme, men sådan blir det jo ikke næste gang og det ved jeg jo osse godt.
Men vil i hvertfald nyde min dejlige datter, og skulle den næste komme inden det blev planlagt, så skal h*n være så hjertelig velkommen :o)
Barn nr 2 (lidt langt)