{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Barn nr 2 (lidt langt) {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har jeg gået og spekuleret meget på om jeg egentlig har lyst til og få nr 2, ikke fordi det er aktuelt at jeg skal være gravid nu, prinsessen er jo kun 10 en halv mdr. så under alle omstændigheder skulle der gå et år til halvanden.
Fødslen er for længst pakket væk, og er ikke skræmt af og skulle det igennem igen, til trods for det evt følger det ville gi.
Aner bare ikke om jeg har lyst til et barn mere, jeg er glad for jeg har et sundt og raskt barn, som altid er glad og smilende. Og så tænker jeg hun er mit ønskebarn, mit et og alt, jo det er jo nok egoistisk og lade hende være ene barn, og det er jo sundt med en søster el bror..

Er bare så meget i tvivl om hva jeg vil og manden er osse i tvivl..
Nogen der har haft det på samme måde???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barn nr 2 (lidt langt)
  • #1   13. nov 2010 Mon ikke det er det fordi tiden ikke er der til nr. 2 endnu - i har jo MASSERE af tid til at tænke over det, så slap i bare af og nyd prinsessen smiley

• #2   13. nov 2010 Frederic er 26 mdr og vi har det stadig sådan herhjemme...

Men han har også haft en lidt anderledes start eller hans første ½ år af hans liv var. Vi har over 1 år rendt til kontrol med ham hver 2. mdr - så alt i alt har vi meget den der; tænk nu hvis... Hængende over hovedet.

• #3   13. nov 2010 Jeg tror at man kan mærke det lige pludselg hvis man vil have nr to... jeg er også af den overbevisning at man er så mættet af sit første barn og de oplevelser det giver at man ikke synes der er plads til en mere på det tidspunkt. Ligepludselig bliver nr 1 bare så stort at det begynder at blive uafhængig også begynder den der spirende trang til en mere...

• #4   13. nov 2010 Jeg tror det er meget normalt at tænke sådan og lige pludselig vil man have en til.. Har en vendinde som sagde til mig at hun skulle ikke have flere børn før hendes søn var nogle år.. på daværende tidspunkt var han 9 mdr, 4 mdr efter fortæller hun at hun er gravid!! jeg spurgte hvorfor hun havde ændret mening så hurtigt og hun sagde at det var bare så meget nemmere nu, hendes søn var ikke længere end baby og kunne en masse ting selv og derfor følte hun at hun havde nok overskud til nr 2..

Dog har jeg selv været sikker altid på at jeg sku have mere end et barn og det vil jeg stadig gerne,, ikke nu men om 1 år vil jeg gerne være gravid, som du selv skriver betyder min søn alt og fylder alt og kan kun ønske at 2 giver dobbelt så meget glæde.. Kan ikke vente til at opleve en ny graviditet og fødsel, ny født baby osv. men nej det er ikke noget jeg tænker over hele tiden da jeg vil nyde viktor for fuldedrag mens jeg stadig har ham for mig selv.. men er på ingen måde i tvivl om at flere babyer ska der til smiley

Nu skal det ikke lyde som om at jeg er total desperat for det er jeg bestemt ikke, men glæder mig bare til når det en dag sker..

• #5   13. nov 2010 har altid vidst jeg skulle have mere end et barn, men blev først sådan rigtig skruk da han var omkring 1 1/2 år og der ikke var så meget baby mere smiley han blev storebror da han var 2 1/2 og selvom det ik var planlagt, så passede det ligesom bare ind smiley

nu venter jeg så nr 3 og den yngste er kun lige blevet 1 år her d 2 november og jeg er overhovedet ikke skruk eller klar eller noget som helst, men regner med det kommer når hun kommer og det blir virkeligt oveni i mit hovede smiley

men kender godt følelsen for da jeg ventede freja tænkte jeg også tit om det overhovedet var muligt og elske barn nr 2 osv. og det kom jo helt naturligt og nu sidder jeg med samme følelse igen om ens hjerte kan rumme 3 på engang og det kan det jo godt smiley

og desuden tror jeg nu ikke børn tager skade af at være enebørn, kender nu et par stykker der fungere ganske normalt selvom de "kun" har været sig selv smiley

• #6   14. nov 2010 min datter er lige blevet et år i september og er født tre måneder for tidlig. jeg ved jeg gerne vil have en mere, men er ikke klar til det endnu, vores datter har været til masser af kontroller på sygehuset og havde tit besøg af SP pga hun var for tidlig født. elve måneder før vi fik hende mistede vi vores søn i uge 30+3 og var meget bange for at det skulle ende på samme måde med vores datter, men hun kom bare de tre måneder for tidlig.

jeg har følelsen af at jeg gerne vil have en mere, bare ikke lige nu. og vi prøver først igen, når vi føler os klar til det.

jeg er sikker på at følelsen nok skal komme hos jer, hvis/når i er klar til det.

• #8   14. nov 2010 Nej, jeg er ikke i tvivl om at jeg gerne vil have mere end en - selvom jeg ikke har født den første endnu.
    Jeg er så utroligt glad for min lillebror, at jeg ikke vil lade mit eget barn undvære at have en søskend.
    Men det betyder ikke at jeg ikke kan forstå andre kan have det anderledes.

• #9   15. nov 2010 Tak for de mange svar, og i har jo nok ret, det er jo trods alt en stor ting og blive forældre og man skal jo samtidig vende sig til mange ting.
    Tror nu osse det blir til en nr 2, når vi har fået ro på tilværelse igen. dum graviditet, forsikringsskade på huset, genhusning, flyttet rundt i 4 mdr og så endelig hjem igen, så det er jo nok osse det der fylder en del i vores hoveder herhjemme, men sådan blir det jo ikke næste gang og det ved jeg jo osse godt.
    Men vil i hvertfald nyde min dejlige datter, og skulle den næste komme inden det blev planlagt, så skal h*n være så hjertelig velkommen :o)

Kommentér på:
Barn nr 2 (lidt langt)

Annonce