1.261 visninger
|
Oprettet:

4. apr 2008 Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
playtray {{forumTopicSubject}}
vi har købt et brugt playtray bord til Olivers trip trap stol, men hvad gør vi forkert, jeg ved godt der egentlig ikke skal være bøjle på, men vi bruger den kun i mens vi laver mad og så tager vi den af så Oliver kan sidde til bords med os andre, på deres hjemmeside er den også vist med bøjlen på så det kan man vel godt? http://www.playtray.dk/
Vors problem er at vi har en hvid trip trap stol og den skræber alt malingen af der hvor vi skubber den ned, det er jeg ikke ret glad for? HJÆLP...
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
Kan man bruge Playtray med Tripp Trapp baby bøjlen i træ?
Ja det kan man godt. Man skal dog være opmærksom på, at der er meget store tolerancer på Tripp Trapp træ bøjlerne, og derfor findes der bøjler, hvor Playtray ikke kan glide ned over. Det har ikke noget at gøre med, om bøjlen er ny eller gammel.
men det er da træls at vi har fået en af de storebøjler, ihh.. er så glaf for at bruge bordet det kan bare ikke gå ordentligt på, og jeg gider ikke skille stolen af flere gange om dagen for at sætte bordet på istedet for bøjlen, ihh hvor træls, kan se på billeder (e.eks venner på facebook at de godt kan have deres bord på uden på bøjlen) øv øv...
kan man evt købe en farve-prøve så man kan lappe stederne? ja nu du siger at i har en blå, vores maling skaller af på fodpladen, men den blev også tørret meget af især da Oliver var mindre, men det skal den vel kunne holde til =)
playtray