{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVILKEN FLYVERDRAGT ANBEFALER I ?
  • #1   11. aug 2008 jeg har førhen købt ticket to heaven og iniature

men sidste år prøvede jeg minymo, og det bliver det igen i år, de er ikke nær så dyre (ca halvpris af hvad de andre koster) , de holder børnene varme og tørre og de kan tåle tørretumbler og varmeskab (hvad de dyre ikke kan)

• #2   11. aug 2008 jeg er til ticket to heaven... super kvalitet og vind og vandtætte og holder til mere end et barn :-)...men pris er hamper fra ny ca 800...men kig på qxl og trendsales... der kan man få dem til rimlige priser brugt.....

• #3   11. aug 2008 ticket to heaven må ikke komme i hverken tørretumbler eller tørreskab, men ellers ja super lækker flyverdragt, og den alder din dreng har er det jo heller ikke så nødvendigt

• #4   11. aug 2008 som pædagog i en børnehave vil jeg klart anbefale at købe 2 , måske lidt billigere flyverdragter end en dyr. det er guld værd at have en skiftedragt og dem i bærvernylon fra bilka er ganske udemærket !!!!

også bonaparte ( postordrefirma) har rigtig gode dragter.

jeg kigger altid i nakken på de dragter der ser ud til at fungere bedst i børnehaven - så ved man jo selv hvad man skal investere i.

design mæssigt kan jeg selv godt lide mikklines.

skal det være så dyrt at jeg ikke engang selv vil betale prisen er ver de terre da ovenud fed !!!

til Anton har vi fået ticket to heaven i dåbsgave købt til ½ pris her i foråret , vi havde da allerede købt en mikkline også til ½ pris , heldigivis er det i hver sin størrelse.

men igen - hellere to billigere end en meget dyr -

• #5   11. aug 2008 bonnie ikke helt enig
    synes ikke de der beavernylon er særlig gode, havde købt en sidste år til johanne og hun var pisse våd, beavernylon er ikke vandtæt

• #6   11. aug 2008 har du så ikke vasket den mange gange eller forkert ???

min erfaring fra 8 år i børnehaven er nu at de er ret fine.

men alt er jo relativt, og det meste kan blive vådt i en tur i en vandpyt...gggg..... derfor er det fedt at have en skiftedragt.

• #7   11. aug 2008 nej den var helt ny, og ja hun er sådan en der sætter sig i vandpytterne, og det skal en flyverdragt efter min mening også kunne holde til

• #8   11. aug 2008 ja vi er enige om at en flyverdragt skal kunne holde til meget - helt sikkert.

og med en ordentlig dragt gider ungerne jo også at være ude, men er de klamme og kolde er fornøjelsen jo heller ikke stor.

• #10   11. aug 2008 jeg er til okker gokker og colorkids og raima til den lille. i år skal vi prøve en molo..

til den store som i år skal ha 2 delt han er 7 år. der har jeg altid købt hm men der havde jeg heller ikke opdaget de andre mærker endnu..

jeg har hørt at wheat og ticket to heaven skulle være godt..
    det vil vi prøve næste år;-)

• #11   11. aug 2008 jeg har købt et MALA skisæt til min datter det er super kvalitet, og tror helt sikkert det er noget vi vil købe igen, men er nu heller ikke helt billigt...

Sidste år havde jeg købt en beavernylon fra Bilka den holdte kun en måned så gik den i alle syningerne, så her er det slut med at købe det, så vil jeg hellere ive lidt mere og få noget der holder..

• #12   12. aug 2008 1.000 tak for alle jeres gode svar, nu har jeg en ide om hvilken dragt han skal have.

Det er godt med indput fra andre. De ser altid på tingene på en anden måde.

Kommentér på:
HVILKEN FLYVERDRAGT ANBEFALER I ?

Annonce