{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

No name
No name
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

Ondt i maven fra 6-9 {{forumTopicSubject}}

Hej tøser
Håber virkelig på lidt råd !!
Min datter på 6 uger, døjer med noget krampe lignede i maven. Det starter omkring kl 17-18 hver aften.. Først begynder hun bare med at være lidt pjevset i et kvarter, og så starter det ellers bare.. Hun spænder fuldstændigt op, i en bue bagud og er stiv som et bræt og så skriger hun ellers bare.
Det står så på i 10 min ca. så falder hun lidt til ro, men græder stadig. 2-5 min efter spænder hun op igen i den bue og skriger, sådan står det på til kl 21-22 tiden.
Og det er hver eneste aften smiley
Det har nu stået på i omkring 4 uger.
Sundhedsplejeren mener det bare er "ulvetimerne". Men så burde hun da ikke være sådan ? Eller hvad ? smiley
Lægen vil ikke undersøge hende og siger det er normalt ??
Men min mor mener det er kolik, da min lillebror har haft det og har været ligesådan ?

Håber virkelig på lidt råd..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt i maven fra 6-9
  • #1   26. okt 2010 Ville også mene det er kolik...
    Min datter havde også lidt hvor hun var sån...

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#2   26. okt 2010 Hvad kan man gøre ved det ??
    Det er jo ikke til at bære at hun har så ondt smiley Sidder jo og tuder sammen med hende hver gang, fordi jeg får det så dårligt over jeg intet kan stille op.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#3   26. okt 2010 Skal også siges at når hun får den tur, så prutter hun helt vildt !!!
    Derud over, så prutter hun faktisk enormt meget også.

• #4   26. okt 2010 Ærligt så brugte jeg min healer...;o)

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#5   26. okt 2010 din hvad for en ??

• #8   27. okt 2010 En veninde tog hendes lille med til zoneterapi med stor effekt, det gjorde at det blev bedre allerede efter første besøg.

Så enten zoneterapi og eller en kiropraktor. Kiropraktoren kan afhjælpe mange små skavanker som de kan være født med som kan give problemer senere hen.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#10   27. okt 2010 Men vil i mene det er kolik ? Eller hvad er det ? Og ang kiopraktor, er det ikke de knæk og bræk folk ? Hvad går de ind og gør ? smiley og hvad er laktulose og movicol ?

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#11   27. okt 2010 Men vil i mene det er kolik ? Eller hvad er det ? Og ang kiopraktor, er det ikke de knæk og bræk folk ? Hvad går de ind og gør ? smiley og hvad er laktulose og movicol ?

• #12   27. okt 2010 Altså, du kunne jo også starte med (nu ved jeg selvfølgelig ikke om du gør i forvejen) at lave lidt gymnastik med bebs. Cykle med benene, masserer maven i cirkelbevægelser... det hjalp rigtig meget her og nu har hun kun få dage med lidt besvær. Her ligger hun så på puslepuden, da det er her hun føler sig godt tilpas og meget sjældent græder, og så cykler vi en tur, bøjer benene op mod hovedet, massere lidt på maven og hælene. Så går der ½-1 time og så skider hun smiley :o) Hun prutter rigtig meget i løbet af dagen, men det gener hende ikke. -hun fniser mere af det smiley

-Ved selvfølgelig ikke om det vil hjælpe jer, eller om i allerede gør det..
    Håber snart bebs får det bedre smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#13   27. okt 2010
    Mette Mor smiley .
    Vi "cykler" Rigtig meget, og bøjer ben osv.. Men det hjælper slet slet ikke ! Pluds at når hun får den tur, så bliver hun så stiv så intet kan bøjes på hende.
    Der er bare ingen tvivl, hun har bare rigtig ondt.

• #14   27. okt 2010 øv hvor træls smiley Så er det nok en fin ide at få hende tilset af en "knogleknækker" smiley eller en zoneterapeut smiley Hvis det "bare" er noget der sidder i klemme eller tarmsystemet der mangler en hjælpende hånd. -måske du kan prøve: (link fjernet) -og find punkterne. Gør det stille og blidt, for det kan have stor effekt. Det er et hit her hjemme smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#15   27. okt 2010 Uha, tør ik selv begynde at fifle med det ! smiley Så hellere betale "alt for mange" penge for det.

• #16   27. okt 2010 hehe.. det var også bare et forslag smiley Håber hun snart får det bedre smiley

• #17   27. okt 2010 Og der er forresten ikke noget der hedder "for mange penge" når det handler om børns ve og vel smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#18   27. okt 2010 Nej du har helt ret ! smiley og mange tak skal du ha.

• #19   27. okt 2010 Kiropraktik til børn er slet ikke så voldsom som med voksne mennesker, der skal ingenting til før deres små brusk knogler reagere på tryk. Min datter på knap 2 går til behandling nu, hun sidder hos mig mens kiropraktoren ordner det hun skal ordne.

Kommentér på:
Ondt i maven fra 6-9

Annonce