{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hormonknopper ????
  • #1   9. aug 2008 der kan godt gå 14 dage... vores fik dem også nogenlunde tidligt og sikke han så ud...helt spættet i hovedet.... da var han bare en grim baby haha
    så undgå fotos hehe, jeg tog dog lige 2 billeder af det

• #2   9. aug 2008 Louise - jeg tager stadigvæk billeder af ham.. for han er i mine øjne det mest smukke i verden, hormonknopper eller ej :O)
    Eller det vil sige mormor tager mange mange billeder af ham :O)
    Men nej, kønt er det ikke...
    han har haft dem i nogen dage, måske en uges tid nu..
    og han er altså kun 14 dage gammel.. så ja, de er vist kommet rimeligt tidligt..

• #3   9. aug 2008 ja okay danni var vist en måned før de kom... vi har også bare mega mange billeder på com af ham og tlf... der blir bare knipset hele tiden hehe

• #4   9. aug 2008 hehe.. jamen en ting er at hun tager mange billeder af ham fordi det er første barnebarn, men så har hun samtidig også fået det her smarte spejlrefleks kamera, så der bliver knipset ekstra..
    det første døgn af hans liv blev der taget mere end 200 billeder.. hehe..

tja.. det ligner godt nok hormonknopper.. så glæder mig bare til de er væk igen :O)

• #5   9. aug 2008 Hej Sonne....... min sophia fik osse disse hormon knopper da hun var knap 14 dage og havde dem 3 ugers tid... nogen dage tydligere end andre.. kønne var de ikke men dejlig var hun alligevel... og ja Noah er da skøn med eller uden hehe smiley
    de skal nok gå væk igen ........

• #6   9. aug 2008 Anja - var næsten sikker på de ville gå væk igen.. spørgsmålet var jo bare hvor længe de ville være der :O)
    men jeg regner bare med en 2-3 ugers tid endnu.. vi skla jo trods alt til læge tjek her når han er 5 uger, hvis de staigvæk er der der, så kan lægen jo lige kigge på dem... :O)

jaaa... hormonknopper eller ej, så skøn er han :O)

• #7   9. aug 2008 ja der siges 14 dage til 3 uger......... hehe ........

• #8   10. aug 2008 Vores nabo har en datter på 5 uger der oss har fået knopper der ligner bumser... De fik afvide af lægen at det var svamp.. Så man kan hvis aldirg være helt sikker... Men prøv at ringe til lægen med det.. Så er du da på den sikre side..

• #9   10. aug 2008 det kan godt gå væk nu men der kommer sikkert flere. så læge du ammer ham så kan de komme..
    men omkring 2-6 uge kommer de første uanset om man ammer eller ej..

Kommentér på:
Hormonknopper ????

Annonce