{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

søskende og barnevorgn {{forumTopicSubject}}

line er jo lige blevet 3 og til dec bliver hun jo storesøster og der jeg er meget alene med dem kommer jeg jo dagligt til a sku ha begge unger med så min tanke var et søskende sæde var så lige på nettet og kigge og læser så de fleste barnevogne kun kan holde til 15 kg xtra vægt og det vejer hu jo om ikk så længe ..så så oz man ku få et bræt de stå på men det ved det gider line slet ikk ..så tænket om man ku få en sele eller noget til a spæn..de hende fast med så hun ikk kan løbe så langt hvis hun pludselig slipper vognen for det ku hun sagens finde på hvis hun får øje på noget intressant og hva koster de evt? på for hånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søskende og barnevorgn
  • #2   6. okt 2010 Du kan købe en gå sele den kan sættes fast til barnevognen.

• #3   6. okt 2010 når vi er ude at gå med barnevognen så har de andre bare holdt fast.. de to store (3-4år) men david som er 2 år han stikker også af. så har vi købt sådan en sele. vi har dog købt den i tyskland da vi var på ferie der.

• #4   6. okt 2010 tanja sådan har vi det oz vi har heller ikk brugt gå sele nogensinde så det idelee er hun jo bare lære a holde ved men er bare så bekymmret for hun tag jo tit en kamp med mig a hun lige pludselig slipper .. tror ikk hun gør det hvis hun går med claus men som sagt ved jeg det jo slet ikk kan bare godt li a være i forkøbet med problemerne er nok lidt pyllret nogen gange he he..men tak for jeres svar:)

• #5   6. okt 2010 for helt at slippe for dette købte vi en carena double swing hvor det er 2 klapvogne i en og med en lift, havde faktisk kun hørt dårligt om dem indtil jeg selv var ude og se en og må sige det er mit bedste køb længe filip er 4 mdr nu og ligger i liften som nemt klikkes på, og freja i klapvogns delen som kan ligges ned så hun også kan sove i den og når filler er gammel nok er det jo bare at sætte klapvogns sædet i i hans side og wupti..

og den fylder ikke mere og er ekstrem praktisk lige at smide ind i bilen..

Kommentér på:
søskende og barnevorgn

Annonce