{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forandring når man bliver forældre
  • #1   3. okt 2010 Jeg har nok hele tiden vist at dette var en del af det at blive forældre men man finder først ud af det når man står i det.. For mig har det været lidt svært at vænne mig til at hverdag nærmest ska være en rutine for viktors skyld (sove, spise, lege osv), planlægning nu er det ik bare ud af døren uden at tænke på hvornår har han spist/sovet ska jeg har mad eller barnevogn med osv.. Men det lærte jeg hurtigt at der og der sover han så der kan vi ikke lige tage til lægen eller ud og handle.. Min tålmodighed er også blevet noget længere efter Viktor er kommet til også har jeg også fået noget nogle huslige kundskaber som jeg ikke troede fandtes i mig, som at lave det meste Viktor spiser er hjemmelavet eller bagt fra bunden.. Mine principper er blevet for andret også.. Ja jeg kan vist blive ved og ved..

• #2   3. okt 2010 Den største forandring vi har oplevet efter Vores prinsesse er kommet til, er at vi er blevet mere hjemme mennesker og familie mennesker, end vi var før, ( og det ved man jo sker ) ellers så har vi egentlig været forberedt på det meste smiley

• #3   3. okt 2010 jeg vil sige den største forandring kom først da jeg startede på arbejde igen efter barsel, da jeg fandt ud af at jeg er 100% på fra jeg står op og til lilledrengen er puttet om aftenen, jeg havde nok forventet at der ville være lidt mere "fritid" om eftermiddagen, men det skal bare helst køre efter samme rutine hver dag, desuden står jeg alene med det hele (barn, hund, vasketøj, rengøring og madlavning) så det er det min hverdag går ud på..

jeg ville ikke bytte det for noget, men til tider kunne jeg godt bruge en pause...

• #4   4. okt 2010 For mig er der sket store forandringer, jeg har mistet mange af mine veninder, fordi at de efter min søn er blevet født, ikke kan forstå jeg ikke kan gå i byen hele tiden,jeg vil hellere bruge min tid sammen med ham, udover det er jeg meget mere hjemme, han har hans faste rutiner og dem følger jeg.

• #5   4. okt 2010 Synes heller ikke der er de store forandringer her, det kommer jo an på hvordan man levede før.

Jeg synes også det kommer meget naturligt, altså han er jo med i alt hvad man gør og tænker, men synes ikke det er noget problem, for når de først er kommet, ønsker man jo også at være sammen med dem smiley

Det jeg savner mest, er at vi havde tid til at sidde oppe om aftenen og se en god film. Jeg går som regl i seng kl ni, for at være nogenlunde frisk når Adam vågner mellem 6 og 7. Og han falder først i søvn mellem 19 og 21, så vi når som regl ikke så meget aftenhygge..

• #7   4. okt 2010 Tanja.. Lige præcis det med kærlighed det går lige hjertet.. Det er så fantastisk, først efter Viktor er kommet til verden kan jeg nu forstå min mor og hvorfor jeg f.eks ik måtte cykle alene on aftene osv.. Men nu forstå jeg hvorfor hun var så bekymret og det er jo klart for den kærlighed man har til sine børn betyder mere en alt andet..

• #8   4. okt 2010 Jeg fandt ud af jeg har ADD, hvilket jeg ikke anede før jeg fik barn..

• #10   2. maj 2011 Puster lige liv i et gammel emne her. :o)

Men jeg synes helt klart den størte udfordring har været det med at man altid komme i 2. række, man var klar over det, men alligevel kan man ikke forberede sig på det.
    & så det at der ikke rigtig er tid til at være kærester, det er også en stor udfordring. Når den lille er lagt i seng er man selv så træt at man næsten ikke orker noget som helst. :o)

Kommentér på:
forandring når man bliver forældre

Annonce