{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Fantasi venner {{forumTopicSubject}}

Min datter på knap 3år er begyndt at lege ufattelig meget med fantasi venner smiley Har ventet på en dagplejeplads til hende i snart 4mdr, og nu vil de så rykke hende op i børnehave istedet, men det trækker tydeligvis ud...
Kunne forstille mig at fantasi vennerne simpelthen kommer fordi hun mangler nogen at lege med smiley Er bare frustreret over at det hele skal trække sådan ud... ARGH!

Men er det "usundt" for sådan en størrelse at lege med fantasi venner?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fantasi venner
  • #1   3. okt 2010 Havde osse selv da jeg var lille, men tænkte på om det kan blive for meget?

• #2   3. okt 2010 altså..
    jeg har en lillebror på 12, han er godt nok dysfatiker.
    så det har sikkert også noget at sige ^^ men han har også fantasi venner. og det siger skolen (specialklassen) at han gerne må have, vi skal bare huske at spørge hvem det er.. for det må ikke være noget fra et spil, eller en tegnefilm ^^ da det er monstre.

• #3   3. okt 2010 Linda - Det passer jo meget godt med at hun siger at det er en spøgelses familie smiley Griner

• #4   3. okt 2010 Linda - Ja jeg lurede godt nok osse noget :s Men de er åbenbart søde smiley Hun ville i hvert fald lukke resten af familien ind idag :s

• #5   3. okt 2010 hej ....
    fra min datter var 3 til hun blev 5 havde hun en "usynlig" ven .....
    vi kaldte det til at starte med for en fantasi ven .....
    Det var en pige.... og hun var med overalt.... sad til bords med os... var i bad når vi andre var , var med på ferie og ture.... sov på værelset ... ja endda i bilen fik "hun" sele på ved siden af min datter !
    Jeg troede til at starte med præcis som du , at det var fordi min datterkede sig da vi boede i et industriområde..... men efter vi flyttede på villa vej ja så var "pigen " stadig med......
    Da min datter blev 5 gled "pigen" lidt på afstand... men hun var her stadig fortalte datteren ..... hun er her fordi hun kan li at være her og hun passer på mig var svaret.....
    Nu går datteren så i børnehaveklasse , leger ikke rigtig med "pigen" mere..... men hun er her og hun vil gerne blive her siger min datter smiley
    så jeg tror de vokser fra det .... men det at de har en giver vel en form for tryghed og hygge ?
    og ja dom tidligere skrevet... jeg tror selv på der er mere mellem himmel og jord end vi lige kan se og hvem ved... måske er "pigen" her ?

• #6   3. okt 2010 Børns tredje øje er ikke altid lukket, så derfor må man ikke lukke øjnene for at det måske er uforløste sjæle at hun ser. Det er der ikke noget farligt i.

Det kan også godt være usynlige venner, og det er rimelig normalt at børn finder det, når de ikke har andre at stimulere sig sammen med...

• #7   3. okt 2010 Linda :
    MEGET lang historie som ikke behøver komme her.... ved godt nogen ser det på en måde og andre på en anden , og vi har alle ret til at tro hvad vi vil .... men jeg VED at det ikke kun var fantasi ,,, men at der er mere i det ..... som du selv siger... JEG ved det JEG har set og hørt det og har haft besøg som har bekræftet det..... og så må folk så tænke sit og tro sit smiley

MEN i min verden er begge dele helt naturligt smiley

• #8   3. okt 2010 ja ... jeg er osse ligeglad...
    herhjemme er det os alle der VED hun er her , og nogen ser /høre hende mere end andre .....
    hun har fulgt os på 2 flytninger så jeg mener hun må høre til os smiley

• #9   3. okt 2010 Ih, altså.. Min lille dreng på 2 år næsten har ingen fantasi venner, men jeg falder lidt over det i siger med at børn nogen gange kan se ånder osv..

UNDSKYLD trådstarter, håber det er ok jeg "låner" din tråd..

Men, som sagt min søn på næsten 2 år, er begyndt at rende rundt og sige "bange" og når man spørger: Hvad er du bange for? Så siger han BØH og peger ud i vores gang ned mod hoveddøren og toillettet, og der har ABSOLUT ikke været nogen og sige noget der + han er ikke kommet skræmt eller grædende ind til os ude fra den gang, så forstår ikke hvad der sker, og han virkelig VIRKELIG skræmt når han siger det og vil gerne op og sidde tæt ved enten mig eller Anders.. smiley Og han siger ikke noget andre steder til andre folk, det er kun hvis der kommer nogen her f.eks at han så nævner det overfor dem også og igen bliver helt skræmt..

• #10   3. okt 2010 Trine - Helt okay smiley

Altså os der har haft hunde, heste, katte osv, har jo sikkert osse prøvet at dyret har stået og gloet stift ud i luften, og reageret på noget vi andre ikke kan se smiley Så hvorfor skulle børn ikke kunne se noget...

• #11   4. okt 2010 jeg tror også på at børn kan se noget/nogen som vi andre ik kan se. da vi flyttede i huset her for et år siden snakkede victor meget med og om en mand der var her, men det sidste lange stk tid har han ik snakkede om ham. dog taler han nogle gange om en sort dame han kan se og hende kan han altså ik lide :s og det kan jeg sgu heller ik selvom jeg ik kan se hende, sys det med damen er mega skummelt :s

men så længe det ik påvirker ham som sådan så har vi bare ladet det ligge eller hva man siger.

Kommentér på:
Fantasi venner

Annonce