{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Er MEGET nervøs. {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet gravid igen, er ca 5 uger henne. Har altid gerne villle have 2-3 børn, men efter min fødsel med Mathilde og nu jeg er gravid igen, er jeg blevet så nervøs for fødslen at jeg har tudet flere gange.
Min fødsel med Mathilde var rigtig slem.
Kort fortalt, jeg havde veer i 2 dage, Mathilde lagde skævt men lægen mente alligevel jeg skulle føde hende normalt og det resulterede i at hun var livløs da hun kom ud, hun havde brækket 4 ribben, og jeg havde rykket en hvirvel af led i mit bækken så jeg ikk kunne gå et godt stykke tid efter. Mathilde har det heldigvis godt idag, jeg døjer stadig lidt med mit bækken, men det er ikke så galt...
Er bare så nervøs for næste fødsel af jeg slet ikke har lyst til at få et barn mere smiley :( smiley :(
Håber nogle har en positiv historie der kan hjælpe mig eller bare et eller andet...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er MEGET nervøs.
Kommentér på:
Er MEGET nervøs.

Annonce