{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.697 visninger | Oprettet:

Gave til nybagt far {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne vild godt tænke mig at give min kæreste en lille gave når jeg har født lillepigen (: , for at vise jeg elsker ham, jeg har ikk været så god til at vise ham det her på det sidste, døjer med jeg har ondt i lenden og maven , så ville lige være sød ved ham når hun engang snart kommer til verden, og i morgen har jeg mulighed for at tage ind og købe en lille ting til ham,.
men er der nogle der har en god idé til hvad jeg kan give ham ? :-*

Kram .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gave til nybagt far
  • #1   13. sep 2010 Hva med en halskæde af betydning?? - Det kunne fx være hans stjernetegn - en "plade" med hans navn, føds. dato osv..Min svigerinder har fået lavet en "plade" med dvs oplysninger og bag på står der noget i stil med: Din for evigt, Anita smiley

• #2   13. sep 2010 ja (: , det kunne jeg , men han går ikk så meget med halskæder, kun når vi skal i til fødselsdage og familie tam tam , og alt det der, men det er os en halskæde han har fået af mig, (: , dem er han bare rigtig glad for (: ,

• #3   13. sep 2010 Han ryge godt nok lige nu, men vi har snakket om vi begge skal stoppe med at ryge (: , vi prøver os, men det er ikk lige det nemmeste, men vi gør da et forsøg (: ,

ang et armbånd, det er da en rigtig god ide (: , kender du evt nogle gode hjemmesider hvor man kan få lavet sådan et ? . og har du nogle idéer til hvad der kan stå på det? (: smiley

Kommentér på:
Gave til nybagt far

Annonce