7. mar 2010 Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 27 Svar: 93
Slut med amning :( {{forumTopicSubject}}
Min datter er lidt over 6 mdr. og indtil nu har hun stort set kun fået brystmælk. Da hun blev 4 mdr. begyndte jeg med smagsprøver på andet mad og da hun blev 6 mdr. blev det til mere.
Jeg ville begynde at trappe ud af amningen stille og rolig med lidt mad og så en "tår babs".. Men hun vil ikke ha bryst. Hun ligger og borkker sig og nogen gange skriger.
Så nu skal det være slut...
Men jeg føler mig bare som en dårlig mor Ved godt det er dumt, for jeg har ammet hende fuld ud til 6 mdr. og nu gider hun bare ikke mere...
Men mine bryster har jo ikke vænnet sig til det, så jeg går rundt med mega knuder i brystet
Hvor lang tid går der før det holder op?? Hvis jeg stopper fra i dag af? Jeg gider ikke "kæmpe" med det længere... Det skal jo ikke være en dårlig oplevelse for nogen af os...
Og desuden elsker hun almindeligt mad
Ahhh, det var rart lige at komme af med....
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
jeg ammede den første 1½ måned og tro mig DER følte jeg mig som en dårlig mor.
og desuden - SNYD at hun vil ha almindelig mad. jeg kæmper og har kæmpet lige siden jonathan var 4 mdr med at finde ud af hvad han kan lide -.-'
min mælk stoppede lige så stille af sig selv. men nogle gange skal man åbenbart ha piller for at mælken stopper :)'
du kan evt også malke ud og give det på flaske hvis det er
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Vil hun spise hos dig om natten?
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
angående det at stoppe fra dag til dag, ja det gjore jeg jo faktisk også, og det gjore nas i ca 14 dage, hvor jeg lige måtte lette trykket et par gange om dagen for ikke at risikere betændelse, herefter var det til at holde ud, og mængden af mælk blev mindre og mindre, jeg har så bare været så uheldig at det aldrig stoppede helt, jeg kan stadig presse lidt mælk ud, og det er snart 1 år siden jeg stoppede amningen, men ser det ikke som et problem da det ikke render af sig selv..
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 27 Svar: 93
Pernille - Hun vil slet ikke ha en flaske med modermælk, så bliver hun virkelig gal
Mette - Nej, hun spiser ikke ved mig om natten. Det synes jeg hun skulle stoppe med da hun blev 6 mdr. og hun tog det faktisk pænt
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 27 Svar: 93
Slut med amning :(