{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er skoene for kolde?
  • #1   2. sep 2010 jeg tror ikke at de er for kolde til efter året. men det ville være lidt synd at hun ikke kan bruge dem til vinter. så jeg ville vælge en med foer i.. angulus har mange forskellige slags både til nu og til vinter.
    men du skal huske at se efter om din datter har brede fødder eller smalle fødder.. for mange af angulus sko støvler er til brede fødder.. men de har nogen der er til smalle. så det skal du være obs på..;-)
    held og lykke med søgninge

• #2   2. sep 2010 tak smiley det har jeg skam været obs på da jeg godt har kunne se i en del andre sko jeg har haft kigget i, og undret mig over at jeg godtnok syntes de var smalle.
    Hun har ret brede fødder synes jeg, i forhold til nogen af de andres børn jeg har set i min mødregruppe hvor deres børns fødder har været rigtig smalle. Der har Papaya bare haft mere korte brede fødder så tror de vilel være gode.

Men er også bare bange for at dem med foer bliver for varme. Var med min veninde ude og kigge på sko forleden hvor de dog ikke fornhandlede de angulus sko, men der tog jeg et par med foer for tænkte de var bedst. Hun sagde at jeg skulle være obs på at dte ville blive rigtig rigtig varmt for hende at gå i.

men har alligevel ikke vidst om de her var for kolde. Synes det er svært at finden oget der er midt imellem

• #3   2. sep 2010 eller om støvler uden foer er bedre? ved dog ikke helt hvad forskellen skulle være. Har været ret forvirret

Kommentér på:
Er skoene for kolde?

Annonce