{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

navngivningsfest {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan holder man sådan en fest? Og hvem inviterer man??

Jeg har endnu ikke haft besøg af nogen i min familie, så jeg har valgt ikke at invitere nogen af dem med, bortset fra min fars x-kæreste der var den første på sygehuset næstefter mine svigerforældre... Og så havde jeg tænkt et par venner der også har børn.. Men er det ringe jeg ikke inviterer min familie??

Er det som en konfirmation med mad og sange og det hele eller mere henad en begravelse med kager og kaffe???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  navngivningsfest
  • #3   14. aug 2010 Jamen det er jo manglende interesse fra deres side, jeg har ikke holdt jul med min familie siden jeg var 16 bortset fra 2 år, det ene kom min onkel fra USA, og det andet var min mors mand kørt galt så hun valgte at sidde på sygehuset hos ham i respirator og lade børn være børn , så min kæreste og jeg tog dem ind i vores hjem og lavede en juleaften for dem, og inviterede nogen andre der ikke havde familie så det blev rigtig jul.. Så har slet ikke et familiært forhold til min familie, for deres interesse ligger kun hos dem selv, og synes det ville være træls at invitere dem og de så sidder og er med sammen med fx. min kærestes forældre der er gode til at komme og køre os op og hande, og passe den store så vi kan få sovet nogle gange osv...

• #4   14. aug 2010 Nej det ved man selvfølgelig ikke ud fra en anonym profil på en website smiley Det er også mere af grund til det, for kunne godt se igennem fingre med hvis de bare ikke havde været her men med alt det andet, gider jeg bare ikke mit barn skal begynde at få skuffelser også så har bare lukket af

• #5   14. aug 2010 Der har ingen været overhovedet ,bortset fra min fars xkæreste, og en af mine kammerater, også selvfølgelig nogen fra min kærestes side

Kommentér på:
navngivningsfest

Annonce