452 visninger
|
Oprettet:

4. dec 2009 Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 81 Svar: 408
efterfødselsreaktion??? {{forumTopicSubject}}
Hej Piger!!
Sriver da jeg har brug for nogle råd/ trøstende ord.. jeg blev mor til en skøn pige for 1 uge siden.. Og føler mig virkelig ikke som nogen god mor, føler ikke jeg har særlig meget overskud til hende, er træt hele tiden, mangler appetit.. er det normalt at man har brug for tid til at indstille sig på det hele, og det ikke er så fantsktisk det hele som man havde troet...?? eller er det tegn på efterfødselsreaktion... Tror lidt min "frustration" går lidt på at jeg syns det er svært at læse hendes behov her i starten...
Andre som har gået med de samme følelser?
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 81 Svar: 408
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
ellers hvis du er i tvivl kan du ringe til din læge og snakke om det. de kan måske stille dig en række spørgsmål og så finde ud af om du skal have yderligere hjælp, det altid bedre at spørge om hjælp end at gå ned med flaget.
stort tillykke med hende glæder mig til at følge jeres prinsesse
knus
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
min sp lavede en test på mig og fandt så ud af at jeg havde en svær fødselsdepression.
så nu kommer der en psykiater og snakker plus at jeg får antidepressiv medicin. Det har hjulpet en del.
men jeg har næsten altid (4 år) haft denne følelse af at jeg ikke duede til noget osv. følelsen blev stærkere da jeg havde fået min søn, bla fordi at jeg er ung mor og jeg følte at folk kiggede efter mig på gaden og derfor følte jeg at jeg skulle gøre det mere end perfekt.
efterfødselsreaktion???