{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

efterfødselsreaktion??? {{forumTopicSubject}}

Hej Piger!!
Sriver da jeg har brug for nogle råd/ trøstende ord.. jeg blev mor til en skøn pige for 1 uge siden.. Og føler mig virkelig ikke som nogen god mor, føler ikke jeg har særlig meget overskud til hende, er træt hele tiden, mangler appetit.. er det normalt at man har brug for tid til at indstille sig på det hele, og det ikke er så fantsktisk det hele som man havde troet...?? eller er det tegn på efterfødselsreaktion... Tror lidt min "frustration" går lidt på at jeg syns det er svært at læse hendes behov her i starten...
Andre som har gået med de samme følelser?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  efterfødselsreaktion???
  • #2   12. aug 2010 Det er bare nogle underlige følelser at gå med syns jeg, for man havde jo nogle forestillinger inde i hoved om hvordan alt ville være:) Men baredet at få besøg syns jeg er stressende, og så sysn jeg ikke at jeg har fået den der moderbindeing som folk snakker om man har lige fra fødselen.. Jo selvfølgelig elsker jeg hende og syns hun er den mest fantastiske pige i verden... men føler ikke de der stærke følelser.. ja det er nok lidt svært at forklare.. smiley

• #4   12. aug 2010 altså det tager lidt tid at vende sig til, nogle har det svære end andre... men en ting er sikkert, det bliver bedre med tiden smiley

ellers hvis du er i tvivl kan du ringe til din læge og snakke om det. de kan måske stille dig en række spørgsmål og så finde ud af om du skal have yderligere hjælp, det altid bedre at spørge om hjælp end at gå ned med flaget.

stort tillykke med hende glæder mig til at følge jeres prinsesse smiley

knus

• #5   12. aug 2010 jeg havde den helt samme følelse som dig og det stoppede ikke.
    min sp lavede en test på mig og fandt så ud af at jeg havde en svær fødselsdepression.
    så nu kommer der en psykiater og snakker plus at jeg får antidepressiv medicin. Det har hjulpet en del.
    men jeg har næsten altid (4 år) haft denne følelse af at jeg ikke duede til noget osv. følelsen blev stærkere da jeg havde fået min søn, bla fordi at jeg er ung mor og jeg følte at folk kiggede efter mig på gaden og derfor følte jeg at jeg skulle gøre det mere end perfekt.

Kommentér på:
efterfødselsreaktion???

Annonce