1.639 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 48 Svar

KOM SÅ PIGER, UD MED DET!!! trist tråd KOM SÅ PIGER, UD MED DET!!! trist tråd

Har bemærket nede i logmenterne at der er nogle stykker som har det skidt smiley
og det gør faktisk rigtig rigtig ondt at se det.

så nu har jeg lavet en tråd hvor i kan komme ud med det HELE! der er plads nok. KOM SÅ!
Og intet "problem" eller ingen tanker er for små til at blive skrevet her

Jeg starter:
Jeg synes det er ufatteligt hårdt at Jonathan bare ikke vil spise grød. han VIL ikke smiley Nu står jeg her og laver mos af de sidste frugter jeg har og håber han vil spise det, men jeg tror det ikke. Jeg aner squ ikke hvad jeg skal gøre. Er nået til det punkt hvor jeg tror at han drikker mælk af sin sutteflaske resten af livet. ja sindssyg tankegang men sådan er det smiley Jeg ved godt at jeg skal blive ved, men fuck hvor er det bare uoverskueligt da! smiley Jeg føler jeg har prøvet alt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KOM SÅ PIGER, UD MED DET!!! trist tråd
  • #4   8. aug 2010 Jeg kender til det med at blive prøvet af :o(
    Vores søn ville bare ikke ligge på maven og vi kæmpede og kæmpede og kæmpede... Idag gør han det heldigvis af sig selv men han kravler ikke og fylder 1år lige om lidt :o( Men okay, er sikker på det kommer for han kæmper... Men nøj jeg var helt færdig til sidst for blev så ked af det da han bare ikke ville og var da også bange for at der var noget galt... Men det viste sig at være ren stædighed, heldigvis kan man sige ;o)

• #5   8. aug 2010 Henriette - ja det har jeg smiley

• #6   8. aug 2010 jeg er super ked af at have været arbejdsløs i 1 år nu... føler at jeg ikke dur til noget og ingen vil ha mig. jeg er dårlig til at sælge mig selv og ved ik hvad jeg skal sige smiley

er ked af min mor ikke er den samme mere efter hun har fundet sig den nye kæreste de har vel snart kendt hinanden i et år nu, men ser og snakkker mindre med hende og hun gider os stort set ikke. har snakket med hende om det men hun lukker af,
    min far har set min dreng på 2½ år ca 3 gange og hører ellers ik fra ham. han kan ik li min kæreste.
    har en kat som jeg ik må have her og skal nok af med hende og det er jeg oz ked af.
    min svigerinde har mistet en datter-dødfødt i 6 måned og min svogers søster faldt død om men hun hoppede på trampolin med sine 2 børn

• #7   8. aug 2010 er fuccking ked a det og har tudet hhele morgen .. min mand gider overhj ovdet ikk a høre på mig a jeg synte det er lidt for meget a når han hverdag efter han har kørt mig og min datter på arbejdet og i vugger så tag han hjem til min veninde som er singel og drikker kaffe og spiser morgen mad læste hans beskder i mellm dem igår 14 dage på en md har han været sammen med hende og kørt hende på job og hverdag i en md henetet hende kl 22 og kørt hende hjem igen plus han handler for hende og passer hendes børn når hun ska noget.. og når han er hjemme ligger han bare på sofaen ind til hun ringer og har brug for a blive kørt så køre han.. og det sku jeg bare ikk blande mig i og jeg var bare jaloux og burde komme noget mere ud.. men jeg ska tag bussen hjem fra job hverdag..

• #9   8. aug 2010 Liane N: Det skal ingen med respekt for sig selv, finde sig i det dér! Han skal simpelthen have at vide at det er no go hvis han er i et forhold! Ellers må du tage konsekvensen af det og give ham sparket. Det er simpelthen for respektløst at gøre overfor sin partner i mine øjne.
    Han må da være forelsket i hende ellers gør man ikke sådan noget. Undskyld min hårde måde at skrive det på, men det må altså være sandheden:(

Man skal ikke finde sig i sådan noget.

Tanker fra Mia.

• #10   8. aug 2010 pernille: det kan være du skal vente til han er 8 mdr. det kan være han ikke har behov for det endnu, og hvis han trives på mælken, så tag en lille pause og så prøv med noget rugbrød uden kerner og små stykker kartofler.
    det kan være han er en af de børn der ikke bryder sig om mos.

• #11   8. aug 2010 Jeg er trist og ked af, at jeg er fraværdsmeldt fra mit arbejde. Det har jeg været lige fra 4 uge af. Tiden er lang og jeg er desværre sådan en persom som har det med at sige, hvad jeg ikke når idag, når jeg imorgen.

Jeg er rigtig træt og ked af at jeg har fået sådanne svigerforældre som jeg har. De kan ikke finde ud af at blande sig udenom ting som ikke vedkommer dem.
    De blabbre ud med at vi er gravide, selv til dem, som kæresten er tættere på end dem, og som han havde regnet med at han skulle fortælle det til selv. Vi har hele tiden sagt, at vi gerne ville vente med at fortælle det, da der er mange SA i min familie, derfor ville vi være over de 12 uger før alle fik det afvide. Men det har de ikke kunnet respektere, for VI GLÆDER OS SÅDAN, OG VI HAR VENTET SÅ LÆNGE PÅ AT VI OGSÅ SKULLE VÆRE FARMOR OG FARFAR.
    Det er fint nok, men der er altså os som er gravide, og det er altså os som ikke har kunnet få børn i 3½ år.
    Vi er meget tætte på at slå hånden af dem helt,pga af mange ting, men mest da de ikke kan finde ud af at respektere os som voksne mennesker.

• #12   8. aug 2010 henriette - jep smiley hun sagde at jeg skulle give ham fortyndet mælk når han vågner ved en 4-5 tiden om morgenen. for så kunne det godt være han blev mere sulten om dagen. men niks smiley

• #13   8. aug 2010 elsker mine piger
    og mia..
    snakkede med ham om det på en pæn og stiile og roligt forleden dag og der sagde han det er jo ikk bare en eller anden tøz men en fællers veninde .. og regnde så med han ville holde lidt igen.. men nej kl 21 i aftes kørte han så får hende igen.. og her til morgen blev vi mostere uvenne og sagde til ham hvis han ikk holdt op med a være sådan ku han bare skride så svarede han hvis det var sådan jeg havde det ku jeg bare pakke mine ting men jeg ville ikk få min datter med.. og vi har været sammen i 8 år og venter en til til dec .. men ovejvejere oz a skide hvis han ikk snart accepetre det .. hun skev oz lidt efter vi var færdige med a skændes han sagde godt nok ikk noget om det var hende men han sku lige noget og ville komme med det samme mens så glente han sin fon og så så hvem der havde skrevet og så var det hhende som ville ha han sku handele for hende men det havde han så sagt nej til så ved ikk om det var det han sku..

• #14   8. aug 2010 puhh.. jeg er også selv tit ked af det, ja mange forskellige ting, er vellidt af en tøs, kan hyle over det der byggeserie fra usa nogle gange hehe..
    lige pt, jeg skal starte på levnedsmiddelskole imorgen. En kæmpe stor kendt en, og den ser nærmest for fornem ud. Kender ikke en hat, har aldrig været der før og mangler stadig at købe tøj og bøger. Er alt for nærvøs anlagt hehe..
    Jeg har mig en pige som ikke er kørt helt ind i vuggestuen endnu, så det er også et helvede..
    Forholdet kniber også nogle gange.. ja der er nok mange ting i vejen hver dag, hehe.. smiley

• #15   8. aug 2010 Liane - Det skal du ikke simpelthen ikke finde dig i for mig lyder det som om at det er hende veninden han er i et forhold med og ikke med dig ! Det forstår jeg slet ikke det der ! Jeg havde stillet ham et ultimatum - enten dropper han hende HELT eller så var jeg gået fra ham ! Aldrig om jeg havde fundet mig i den behandling, det kan han simpelthen ikke være bekendt overfor dig ! Kan han ikke selv se det er forkert eller hvad sker der for ham ? Ååååhh jeg kan blive sur over sådan noget...... Han er simpelthen ikke dine tårer værd når han opfører sig sådan !!! Stort kram til dig..... Håber han tager sig sammen meget snart......

• #16   8. aug 2010 jeg er rigtig ked af at jeg blev brændt for groft af, af faren til min datter, for ca 3 uger siden spurgte han mig om jeg ikke ville være hans igen, (vi har ikke været sammen i 1 år) og der til svared jeg at det blev jeg nød til lige at tænke over da jeg ikke sys han haved været så sød i mod mig med hensyn til den måde han har snakked til mig på.. jeg haved så tænkt over det og var blevet enig med mig selv at jeg godt ville være hans igen for det var jo ham jeg elsker har tros alt været sammen med ham i 7 år.. når jeg ringer så til ham for 2 uger siden for at fortælle ham at jeg godt vil være hans igen for det var ham jeg elsker... inden jeg overhoved når at sige det jeg gerne vil sige, fortæller han mig at han var begyndt sammen med helle (min bedste veninde eller det var hun jo så ikke) de har så været sammen i 2 uger nu og de er allerede flyttet sammen, og han spurgte mig for 3 uger siden...

:0( :0(

• #17   8. aug 2010 sikke dog en en trist søndag for alle i dag..
    idas mor nej han kan ikk se det forkerte i det da det jo er en fælles veninde vi har lært a kende sammen..

• #18   8. aug 2010 Liane.

jeg ville simpelthen sige det var slut, og at du ikke ville mere.
    men først ville jeg kontakte en advokat og høre hvordan og hvorledes med jeres datter. for jeg tror nemlig ikke han bare kan sige 'hende får du ikke med' agtigt ?

• #19   8. aug 2010 Liane :
    nøj jeg var flippet.. jeg havde ik ladet det stå på så længe..

jeg havde pakket imens han var taget afsted for at hjælpe HENDE og så flyttet ud med den lille. evt hos familie eller veninde og lade ham tænke sig lidt om

• #20   8. aug 2010 elsker mine piger... nej det mener jeg heller ikke at man kan gøre... jeg blev så ked af det så jeg lagde bare røret på... og efter følene blev jeg sku lidt sur over det så jeg skrev en besked til ham at den telefon han har bliver lukket (den stod i mit navn) også ville jeg godt have den tilbage når jeg kom og afleveret ingelina om fredagen.. da jeg så kommer der hjem til ham for at aflever ingelina sidder hun der også.. og hva gør hun, hun rejser sig pænt op og siger hej og spørg hvordan det går som om intet er sket... så jeg sagde bare til hende undskyld men hva fanden haved du regnet med at jeg ville svare pænt tilbage eller hvad!! så sattet hun sig pænt tilbage i sofaen..

• #21   8. aug 2010 liene din datter tager du bare med og os må han søge om samvær hvis i ikke slav kan finde ud af det..

• #22   8. aug 2010 har oz angeret med en veninde a hvis det når der til til så kommer hun og henter mig .. min fam er desværre på hans side og syntes han sød ved mig og han er go til a aflaste mig ..

men ved desværre hvis han ikk vil ha jeg tag hende med så får jeg hende heller ikk med ud a døren ..

• #23   8. aug 2010 så tager du bare afsted når han ik er hjemme.. skriv et brev til og og når han så køre til veninden smutter i bare..

• #24   8. aug 2010 Ja vil også sige.. jeg hurtigt ville arrengere i mit hovede hvad der skulle smides i en taske. og så når han tager ud til veninden ville jeg pakke det sammen og tage line med og gå.

Og så ville jeg iigen som sagt allerede der være i kontakt med en advokat så du sikker på du gør alt hvad du kan rigtigt smiley

• #25   8. aug 2010 derfor tager du afsted når han ikke er hjemme.. men kender godt tanken, har selv stået i lign situation

• #26   8. aug 2010 Jeg er ked af at min søns fars familie ikke intreserer sig for min søn, og har slet ikke set ham endnu, selvom han næsten er 6 uger gammel.!

Er ked af altid at skulle være alene med mine to børn, og ikke at have en at dele glæder og sorger med.

• #28   8. aug 2010 tak for jeres råd nu ved jeg bedre hvordan jeg ska forholde mig..

tror f aktis ikk han li mig som gravid han var lige sådan da vi ventede line bare lidt værre der drak han sig fuld hverdag og flirtde med alle mulige så vi måtte i parterapi efter fødslen.. han har da heldigvis ikk drukket denne gang

• #30   8. aug 2010 Ingelina`s Mor .

EEEEEJ FOR FANDEN MAN???
    hold da kæft et svin altså!
    ej ej ej, jeg kan slet ikke sætte ord på hvor sur jeg er. :s

• #31   8. aug 2010 har talt med veninde og i følge dem er jeg jaloux og bare gravid..

• #32   8. aug 2010 Ingelina : fedt det du sagde til hende... men det kan jo være han har bildt din såkaldte veninde noget andet ind, så hun ik ved hvad han har sagt til dig, han har måske sagt at du var ok med det?
    men forstår dig, jeg var oz blevet tosset

liane ja jeg havde smidt begge ud, det der pis gad jeg ik finde mig i da!
    men fint nok hvis du vil det og kan leve på den måde, så fred være med det og jer

• #33   8. aug 2010 Liane; ej jjeg føler virkelig med dig liane, Jeg havde sku smuttet hvis det var mig, det havde jeg ikke fundet mig i, du skulle have set min kæreste i hovedet da jeg læste det op for ham :s

Og Marijana; det er jo ingen undskyldning overhovedet! :s De er ve begge blevet enige om de skulle have barn hvis det var :s

• #34   8. aug 2010 danni´s mor

det ved jeg næsten med sikkerhed at han ikke har for hun haved slettet mig inde fra facebook inden jeg fik afvide at de var begyndt at være sammen... men tør godt væde med at hun ikke ved noget om at han spurgte mig 1 uge inden de to begyndte sammen...

• #35   8. aug 2010 hehe så prøv at navn det for hende en anden gang imens han er til stede..ku være lidt sjovt at se ham blive busted, hvis hun ik ved det hehe

• #37   8. aug 2010 danni´s mor he he ja det kunne være lidt sjovt.. kunne selvfølig også bare sende hende en sms, hvori jeg skriver troed du var en veninde, og så vidt jeg ved så tager veninder ikke ens x-kærester.. ja man kan faktisk godt sige at du har taget ham fra mig for han haved sådan set spurgt mig 1 uge før i 2 begyndte at snakke sammen om jeg ikke ville være hans igen, og den dag jeg ringet til ham hvor jeg fik afvide at i 2 "snakked" sammen ville jeg sådan set haved svaret ja til at jeg godt ville være hans igen, men det ødelage du jo så ved at tag ham.. og du skulle være en veninde...

• #38   8. aug 2010 nu har jeg jo så heller ikke skrevet direkte at jeg ville sende hende den besked.... og jeg er da godt klar over alt det du skriver...

• #39   8. aug 2010 jeg er bare så træt af at min leder vil dumpe mig så jeg skal gå min praktik om. og så ønsker jeg mig så brændende et barn og vi skal først starte næste år smiley

• #40   8. aug 2010 bli nu min tur: hvorfor vil Han/hun dumpe dig? Det lyder da rigtig træls smiley

• #41   8. aug 2010 er træt og ked af at jeg ikke er blevet gravid efter vi har haft prøvet et år nu . eller var gravid men endte i en SA i uge 8 smiley

• #42   8. aug 2010 vi ska ud til min anden veninde som jeg kan bo hos og spise idag.. og regner stækrt med når klokken nærmer sig 20 så skriver hun hun ska hentes og så bliver mig og line der hvor vi er..

• #43   8. aug 2010 Liane .- så kan kam man jo bare stille ham et ultimatum. går han ud af den dør der er det slut !

• #44   8. aug 2010 Puha liane, jeg vil lige bruge "bjørnemors" udtryk om din mand og sige at han er da dummere end gær!!!!
    Jeg er sådan set ligeglad med om han ikke kan lide dig når du er gravid, for du er nu engang gravid med hans barn nummer to, og så må han sku lige komme ind i kampen...... altså....aiii, jeg havde bare slet ikke fundet mig i det heller, tro mig, min mand har da fået på puklen for meget mindre end det herhjemme.

Ønsker dig sørme alt muligt held og lykke og håber at du finder ud af hvad der er bedsdt for dig, ved det er nemmere sagt end gjort, det med at forlade en man har delt så meget med og har børn med.

• #45   8. aug 2010 jeg skal begynde på hhx på onsdag i 3 år og jeg har lige gået hjemme på barsel i 2 år. jeg er så nervøs og har så ondt i maven, for jeg er ikke ret god til det med nye mennesker, jeg ved ikke hvordan jeg skal bære mig ad.
    Jeg har fået udslæt i hele mit ansigt, som er sådan nogle små blære, med væske og så er det rødt og kløer. jeg ser bare skrækkelig ud.
    min mand arbejder fra søndag eftermiddag til fredag aften, så i den tid er jeg helt alene med ungerne.

• #46   8. aug 2010 yay jeg har tandpine, ondt i øre idt i hovede, mens smerter og træt..

manden er lige skredet hjem til sig selv nu. Han flytter herind i næste uge og mente at han sku ha en overnatning en sidste gang hjemme hos sig selv så han skred med sin pc for de sku jo nok spille (der bor 2 venner hos ham) og han er ellers aldrig hjemme hos sig selv mere. så jeg er pænt sur over han bare skred... men mig og sønnen sku jo alligevel bare ligge og sove..ja tak idiot! skrid dog. og han ved jeg sover dårligt når han ik er her, så nu er jeg stået op igen smiley

• #47   8. aug 2010 Linda: ja haha, det gælder det samme, havde bare ikke hørt den med gær før ;o)

Katja, det er super hårdt at være alene med ungerne i så mange dage, i know.
    Min mand arbejder også hver anden uge om aftenene, altså fra 13-20, så der har jeg også ungerne alene og kan nogle gange synes at det er lidt hårdt.

Men ok, alenemødre er jo altid alene, så tænker at jeg nok ikke skal pive ;o)

• #49   8. aug 2010 Nej, men det lød bare sådan lidt på dig, at det var derfor og sådan var det smiley men dejligt, at høre at jeg misforstod dig smiley

Dannis mor, det skal nok gå, jeg startede på HF sidste år, og der var jeg os selv, altså kendte ikke nogen, men det gik stærkt med at lærer folk og kende og hvem man kunne med smiley

• #50   8. aug 2010 jo tak ska i ha allesamme havde oz mine repliker klar til kl 20 og trak tiden hos min anden veninde med vilje men hun ringde ikk. så hvis han tag derhjem i morgen tideligt når han har sat oz a som han plejer så arbejder vi heldigvis sammen så kan tag direkte hjem til hende og line går i vugge stue lige over på den andenside a mit job og jeg har fri kl 12 så kan bare hente hende uden han ved det..

marijanne.. regnde oz med det var derfor i starten samtidig med han lige havde mistet sit job gemmen år som han var meget glad for og han jo oz var sådan sidst så har givet ham alt det rum som jeg ku men nu er jeg jo 5 md henne så syntes det er langtid nu har ihvertfaldl svært a rumme det lige pt..

• #52   8. aug 2010 Jae det tænkte jeg også lidt s: ?

• #53   8. aug 2010 øøhh nej det så langt har jeg ikk lige tænkt.. ej ja det ved jeg sku ikk .. håber jeg da ikk han gør i de 8år vi har været sammen har vi altid aftalt lige meget hva hvis vi går fra hinanden en dag så ville vi være så voksne a det ikk sku gå ud over line men det jo nemt nok a aftele inden.. må nok hellere lige få lavet en fornuftig plan hvis det nu sker..

• #55   8. aug 2010 Øv hvor er det trist med alt det trælse i alle står i smiley

Jeg kan også få øv perioder over at vores husbyggerie bliver ved at køre skævt, at Sigrid har en kromosomfejl som gør at vi konstant render på sygehuset, at vi begge går ledige eller at det er pisse hårdt at være både fysisk og psykisk ude af stand til at arbejde smiley

Men forsøger at lade være at se så sort på det for det er det eneste der hjælper mig smiley

• #56   8. aug 2010 marijanne,.. hva oz min første tanke men kan jeg det i følge loven når vi har fælles forælder yndighed..

• #57   8. aug 2010 Jeg er lidt bange for at jeg ikke kan blive gravid igen, men min nye kærste... vi har prøvet i et halv år nu og der er slet ikke sket noget som helst...min mens har været total underligt oghar være ved lægen, hun mente måske jeg skulle en tur på p-piller igen også vente lidt... men sys bare alle omkring mig bliver gravide og føder deres små børn...

• #58   8. aug 2010 Jeg er ked af at slås med diagnosen angst og følgerne deraf.
    Jeg er træt af at være træt og uoplagt som følge, jeg er lidt træt af at være havnet på antidepressiv og i kommunens hænder på sygedagpenge.
    Jeg er ked af min alt for korte lunte overfor mine børn, pga for stort underskud, og jeg er træt af at være irriteret på min søde mand alt for ofte uden årsag.
    Alt som følge af angst og depression, som jeg prøver at komme ud af med medicin og terapi, tror dog heldigvis det går den rigtgie vej.

Kommentér på:
KOM SÅ PIGER, UD MED DET!!! trist tråd

Annonce