1.019 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Arg.... Hjælp... bukse krise Arg.... Hjælp... bukse krise

Er bare så træt af at kun have baggy bukser til Frederic, han er selvfølgelig ret ligeglad, men det er mor ikke.

Vi har dem i næsten alle model'er - mærker - farver og stof.

Alle hans alm cowboy bukser i str 86 er pakket væk, da de ikke er lange nok i ben. Alle hans baggy bukser i samme str er 3-4 cm længere end de alm bukser, så de holder lige lidt længere...

Var så i name it og fik øjnene op for at de faktisk har bukser i; regulær - wide og slim model'er. I deres 'mini' afd str 80-98, var der ingen slim bukser. Men hun mente vi sagtens kunne købe og finde nogle slim model'er i deres 'kids' afd (92-?) Da de blot er kortere i fra skridt og til taljen og da han ingen numse har, ville det ikke være et problem at have ble med i..

http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=6376

SUK... Vi har nu endnu et par i str 92 der kan komme på lager, sammen med de 7 andre. Har dog også nogle baggy bukser i 92 på lager, men det er altså bare en djungle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutte udendørs sauna. Det er 400v til saunaovnen og 230 til lys. Kabel skal trækkes og gruppearbejde i tavlen 3.000 kr.
  • At hænge et fjernsyn op på væggen og sætte loftlampen op 610 kr.
  • Ophæng af gardinstang 1.350 kr.
  • Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rep. af opvaskemaskine - der ikke tømmes for vand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arg.... Hjælp... bukse krise
  • #1   27. jul 2010 Hihi. Det ser ellers sødt ud smiley
    Ka godt se problemet.. Men ved ik hvordan man ska løse det.. I H&M har de osse forskellige modeller. Hva med at ta ham med og prøve det, så du ved hvad han skal ha? smiley
    Emily har en lille parisernumse, så jeg har også problemer med at finde bukser til hende, da de altid er VIRKELIG lavtaljede til hende smiley Så er glad for det er sommer, så hun ka ha leggins og berberbukser på hele tiden smiley

• #2   27. jul 2010 Isaa:

Vi er skam tit i H&M og lure deres bukser. Men de har samme form og nogle bredere i deres slim udgave, og deres alm bukser kan han ben mæssigt være i 2 gange...

• #3   27. jul 2010 Linda - Så må du frem med symaskinen smiley

• #4   27. jul 2010 gi mig en bil at skrue i... Kører som autoredder - så mine fingre sidder lidt mystiske...

Prøved sidste år at sy 2 lapper på hans termo bukser, det 2 hele 2 dage.

Hende der syer tøj fra baby.dk (link fjernet) syer kun i baggy stil..

• #5   28. jul 2010 Linda - Jeg syr, så du siger bare til.. Jeg syr i alle stile. Og hvis du gir mig hans mål, kan jeg sy efter det.

Kommentér på:
Arg.... Hjælp... bukse krise

Annonce