{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Professionelle fotos af Maven??? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg har nu kommet så langt at jeg rent faktisk er begyndt at kunne lide min mave som gravid og jeg har de sidste par uger gået og tænkt på at jeg egentlig gerne ville have den foreviget af en proffesionel fotograf, der selv har studie og forstår at lave den rette lyssætning, men hvor finder man sådan en henne?

Derfor ville jeg høre jer om i evt. kender nogle gode fotografer i nordjylland eller midtjylland, og om i evt. selv har nogle billeder i har lyst til at vise frem fra jeres fotosession:-)

Mvh. Jeanet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Professionelle fotos af Maven???
  • #1   24. jul 2010 Kan godt forstå at du vil have billeder af denne tid... Trist jeg bor så langt væk ellers havde jeg måske været noget.. Kig evt. www.Qphoto.dk
    Pia

• #2   25. jul 2010 hvis du har en kæreste kunne i da også tage en dag med hygge og billeder?? Det har vi gjort og det er meget bedre end dem vi fik ved fotograf. min kærestes kammerat er fotograf og det fanger slet ikke "the moment" på samme måde smiley Og med et program kan man hurtig lave billederne ligeså gode som studie smiley

• #4   25. jul 2010 Hejsa..
    Hvis du vil have en fotograf som virkelig ved hvad de gør, så vælg Tosafoto. Torben og Susanne er dybt professionelle og jeg kan kun sige at du får en super skøn fantastisk behandling der.
    Jeg fik selv taget af dem i tidernes morgen af Naja, min hund, og har ikke fortrudt et split sekund at jeg fik dem til at gøre det.

Kommentér på:
Professionelle fotos af Maven???

Annonce