{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Feber
  • #1   14. jul 2010 man siger over 37 grader om morgenen og over 37,5 grad om aftenen er feber. Men jeg ville da udfra hvordan hun har det, vurdere om hun kan komme med ud at handle. Hvis hun skriger og er rigtig ked af det, ville jeg vente med at handle. Men hvis hun bare sover kunne du da tage hende i barnevognen og gå ud at handle hvis du bor så det er muligt..

• #2   14. jul 2010 Har desværre ikke mulighed for at tage hende med i barnevogn da vi bor et godt stykke ude på landet..
    ved du om hun må sove ude med feber jeg kan nemlig ikke få hende til at sove inde

• #3   14. jul 2010 Hun må gerne sove ude
    Og hvis hun ikke har andre symptomer end feber
    Altså ikke er skvattet, har ondt ellet lign.
    Er der ingen problemer i at tage hende med ud og handle

• #4   14. jul 2010 Det kan du bedst vurdere om hun kan komme med ud og handle..
    Hvis min dreng har en smule feber, men ellers er glad og frisk nok tager jeg ham med - men hvis han virker medtaget, så bliver jeg hjemme med ham..

Ang det med at sove ude med feber - da bruger jeg min sunde fornuft..
    Er det en meget let feber under de 38 grader, så kommer han ud, men er den på 38 eller derover lader jeg ham ikke ude af syne - da man o aldrig kan vide om der skulle ske noget.. Og min læge siger at et sygt barn skal man altid have under opsyn..

Håber det hjalp lidt.

• #5   14. jul 2010 vores datter havde 38 5 og vi blev bedt om og hente hende i vuggestuen en dag, og da jeg hentede hende kunne jeg godt se hun var sløv, ha troede jeg for da vi tog op på en legeplads imens vi ventede på at mor kom med toget fra vejle, så tog vi og legede lidt, haraldrig set så meget krudt i den mås så i tror det er løgn, det kommer sandelig an på hvad det er der har forårsaget feberen, se på jeres barn som nogle af jer selv skrev, hvor aktiv er barnet, og hvordan er vejret.
    vi fik af vide af vores læge at vi ikke må give hende jakke på selvom det regnede udenfor og graderne var de ca 18- 20 grader, feber betyder jo at kroppen er for varm, så hvis i putter børnene udenfor så prøv at putte dem med et tæppe istedet for en dyne og læg det kun over benene og ikke over kroppen eller hvis i stadig ikke er tryk ved det så prøv at brug et håndklæde hvis det er fordi det blæser. de må helst ikke få for meget varme, plus at giv dem masser af vand, for væske er meget vigtig når man har feber.
    og alle de gange vores datter har haft feber der har vi sagtens kunne tage hende med ud og handle, men hvis de græder hele tiden ville jeg nok vente med det. for så er det tegn på at barnet har ondt eller lign.

Kommentér på:
Feber

Annonce