779 visninger
|
Oprettet:
Feber {{forumTopicSubject}}
Sofie har 38,5 i temp så hun har jo feber vi skal til læge i dag og ha kiggede på halsen..
Mit spørgsmål til jer er så om hvor meget kan jeg tage hende med ud er det synd at tage hende med ud og handle?
og hvor går grænsen for feber er det 38 ?
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 46 Svar: 205
ved du om hun må sove ude med feber jeg kan nemlig ikke få hende til at sove inde
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
Og hvis hun ikke har andre symptomer end feber
Altså ikke er skvattet, har ondt ellet lign.
Er der ingen problemer i at tage hende med ud og handle
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
Hvis min dreng har en smule feber, men ellers er glad og frisk nok tager jeg ham med - men hvis han virker medtaget, så bliver jeg hjemme med ham..
Ang det med at sove ude med feber - da bruger jeg min sunde fornuft..
Er det en meget let feber under de 38 grader, så kommer han ud, men er den på 38 eller derover lader jeg ham ikke ude af syne - da man o aldrig kan vide om der skulle ske noget.. Og min læge siger at et sygt barn skal man altid have under opsyn..
Håber det hjalp lidt.
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 19
vi fik af vide af vores læge at vi ikke må give hende jakke på selvom det regnede udenfor og graderne var de ca 18- 20 grader, feber betyder jo at kroppen er for varm, så hvis i putter børnene udenfor så prøv at putte dem med et tæppe istedet for en dyne og læg det kun over benene og ikke over kroppen eller hvis i stadig ikke er tryk ved det så prøv at brug et håndklæde hvis det er fordi det blæser. de må helst ikke få for meget varme, plus at giv dem masser af vand, for væske er meget vigtig når man har feber.
og alle de gange vores datter har haft feber der har vi sagtens kunne tage hende med ud og handle, men hvis de græder hele tiden ville jeg nok vente med det. for så er det tegn på at barnet har ondt eller lign.
Feber