{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

camilla s
camilla s
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 128

Voksi eller duo duni??? {{forumTopicSubject}}

Er næsten fast besluttet på jeg må eje sådan en til den lille ny som kommer i november.
Har derfor kigget på begge modeller, voksis virker rigtig lækker og tyk, men det udvendige betræk virker bare lidt upraktisk i forhold til hunde eller kattehår. Duo duni er meget glat i det udvendige betræk.
Hvilken pose er i til?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klip af buske og hæk 2.000 kr.
  • Dørhåndtag 650 kr.
  • Installere vaskemaskine 500 kr.
  • Fix the leg of my bed 500 kr.
  • Fastsættelse af gelænder 500 kr.
  • Slå græs 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Voksi eller duo duni???
  • #1   13. jul 2010 Helt klart Voksiposen;0) Har to stk både med sommer og vinterdyne... Ved ikke hvordan jeg har klaret mig uden til de to første børn;0)

• #2   13. jul 2010 Jeg skal arve en voksi fra min søster. Hun har været super glad for den, så jeg er da glad for jeg er med i arvefølgen...

• camilla s
    camilla s Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 128
    #3   13. jul 2010 Det er en lift, sovepose og legetæppe i et

• #4   13. jul 2010 har duo duni og den syntes jeg fungere rigtig godt. Kunne ikke lide at det var en ulddyne i voksiposen.. Men tror nu bare det er en smagsag, jeg vil bare kunne kogevaske alt derfor fravalgte jeg uld smiley

• #5   14. jul 2010 Jeg valgte vores VOKSI (der for øvrigt er til salg lige nu ;o)) pga ulddynen, og jeg har IKKE fortrudt et øjeblik.

Nyder at har kunne putte Lucas uden den store tykke flyverdragt men derimod bare en lille fleece-trøje (når det har været RIGTIG koldt) og derudover bare en hue og luffer ;O)

Vi har hunde, men jeg synes ikke det har været et problem med hårene.men har nu heller ikke brugt den på gulvet...kun i barnevognen.

Til gulvet har han haft legetæppe.

Kommentér på:
Voksi eller duo duni???

Annonce