743 visninger
|
Oprettet:
Knopper?!! :-( {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen! ...
Hmm håber der er nogen der kan hjælpe fordi det synes at være komplet UMULIGT at få en tid hos min læge lig pt
Men, jeg har fået sådan nogle underlige knopper på begge fødder, ben og nogle stykker på maven, de minder lidt om loppebid, men har intet der kan gøre at det skulle være loppebid!
De kunne osse godt minde om skoldkopper, men det har jeg haft en gang før, og er det ikke noget med de kun kommer en enkelt gang?!!
Håber der nogen der kan hjælpe!!!
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
apr 2008
Følger: 1 Emner: 53 Svar: 55
Men det kan ske.
jul 2008
Følger: 58 Følgere: 56 Emner: 85 Svar: 311
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
det kan være nældefeber du har fået. det klør helt vildt.
det fik jeg da jeg ventede patrick.. du skal have noget allonox eller hva det hedder på apoteket mod nældefeber. det er en lille bitte pille du skal spise hver dag. og så kan du få noget creme så det ik klør så meget
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 455
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 59 Svar: 733
når man får "skoldkopper" anden gang hedder det helvedssild da det klør meget meget mere end skoldkopper og så er det altså ikke helt det samme... jeg har haft skoldkopper og jeg har også haft helvedsild, og det er virkelig en pestilens, for det klør konstant og det svier osv..
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 404
Prøv at tage et dejligt koldt bad, og få noget frisk luft på huden, og smør ind i en creme uden parfume og se om de ikke forsvinder i løbet af et par dage
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Men det er ikke varmeknopper, det har jeg haft i starten af min graviditet, og det endte med en hel masse soleksem, men det er ikke det! ...
Håber bare snart jeg kan få en tid hos min læge så jeg kan få det tjekket fordi det er godt nok belastende, og klør helt vildt! ... Men der jo desværre ferietid lig pt osse hos lægen, så håber håber håber! ... :-)!!
Knopper?!! :-(