{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Knopper?!! :-( {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen! ...

Hmm håber der er nogen der kan hjælpe fordi det synes at være komplet UMULIGT at få en tid hos min læge lig pt smiley

Men, jeg har fået sådan nogle underlige knopper på begge fødder, ben og nogle stykker på maven, de minder lidt om loppebid, men har intet der kan gøre at det skulle være loppebid!
De kunne osse godt minde om skoldkopper, men det har jeg haft en gang før, og er det ikke noget med de kun kommer en enkelt gang?!!
Håber der nogen der kan hjælpe!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør til køkkenvask 1.400 kr.
  • Sat tv ophæng op 500 kr.
  • Opsætning af lamper 987 kr.
  • Bosh Washing Machine Fix 1.000 kr.
  • Opgravning af bambus 2.500 kr.
  • vi har en Brenderup trailer, med en ødelægt stikprop, og den vil vi gerne have repareret, sådan vi kan sætte den i vores trailer stik igen 621 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knopper?!! :-(
  • #1   24. jul 2008 Ved ikke hvad det lige kan være, men har man haft skolkopper en gang, så får man det ikke igen.. så meget ved jeg da..

• Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 55
    #2   24. jul 2008 Du kan godt få det igen, det er meget sjældent.
    Men det kan ske.

• #3   24. jul 2008 jeg har haftb skoldkopper 2 gange som barn... men som oftest får man det kun en gang---- men få er uheldige og få det igen

• #4   24. jul 2008 klør det?
    det kan være nældefeber du har fået. det klør helt vildt.
    det fik jeg da jeg ventede patrick.. du skal have noget allonox eller hva det hedder på apoteket mod nældefeber. det er en lille bitte pille du skal spise hver dag. og så kan du få noget creme så det ik klør så meget

• #5   24. jul 2008 Varme knopper eventuelt??

• #6   24. jul 2008 hej..
    når man får "skoldkopper" anden gang hedder det helvedssild da det klør meget meget mere end skoldkopper og så er det altså ikke helt det samme... jeg har haft skoldkopper og jeg har også haft helvedsild, og det er virkelig en pestilens, for det klør konstant og det svier osv..

• #7   24. jul 2008 Det kunne lyde som varmeknopper... Det kunne jeg forestille mig at man har nemmere ved at få når man er gravid, og så i denne her varme.
    Prøv at tage et dejligt koldt bad, og få noget frisk luft på huden, og smør ind i en creme uden parfume og se om de ikke forsvinder i løbet af et par dage smiley

• #8   24. jul 2008 Puha der var mange forskellige muligheder smiley ...
    Men det er ikke varmeknopper, det har jeg haft i starten af min graviditet, og det endte med en hel masse soleksem, men det er ikke det! ...
    Håber bare snart jeg kan få en tid hos min læge så jeg kan få det tjekket fordi det er godt nok belastende, og klør helt vildt! ... Men der jo desværre ferietid lig pt osse hos lægen, så håber håber håber! ... :-)!!

Kommentér på:
Knopper?!! :-(

Annonce