{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Uansvarlig ex-mand {{forumTopicSubject}}

Bliver simpelthen nød til at få det ud :s Min ex-mand har lige givet besked om at han først henter vores datter (i aalborg) kl. 18 imorgen smiley Han bor i værløse, dvs. at de først er hjemme omkring midnat!!! Vores datter er 2½ år gammel, og synes simpelthen at det er dybt uansvarligt af ham!
Han er heller ikke kommet med de pasbilleder eller penge der skulle bruges til hendes pas, så de har ingen mulighed for at flyve ):-@ Derudover har han ingen penge, og har ikke haft det siden han flyttede derover! Så alt er afhængigt af hans nye kærestes lille løn :s

ARGH! Havde bare brug for at få det ud :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uansvarlig ex-mand
  • #1   1. jul 2010 det er da synd for jeres datter ej kan blive sur over dadan noget

• #2   1. jul 2010 de fleste forældre der bor så langt fra hinanden aftaler tit at mødes på halvvejen så der er mindre vej for begge parter det var måske en ide??? det ved jeg der er nogle af mine veninder der gør

• #3   1. jul 2010 Han kunne vælge at tage flyet herover smiley og så tage toget tilbage...

Jeg kan desværre ikke selv komme afsted med hende, da jeg har fået bækkenskred smiley

Kunne vi så bare tale sammen ville tingene have været meget nemmere smiley Men nej, er vant til at få daglige beskeder med skældsord osv. fordi JEG valgte ham fra :s

• #4   1. jul 2010 det er jo heller ikke meningen det gavner jo ikke jeres datter på nogen måde. det beste er sku at man kan tale sammen omkring ens børn. jeg er en af de heldige på det punkt for jeg har det perfekte samarbejde med min eksmand og han er en superfar så det kan også ende lykkeligt..

• #5   1. jul 2010 det må være en lang tur for dig at hende hende igen søndag med bækkenskred ?

• #6   1. jul 2010 Det er min ex-mand der valgte at flytte fra Aalborg og over til hans nye kæreste i værløse.. Syns det er synd for lea at hele hendes weekend bliver ødelagt fordi at hun skal holdes vågen til MEGET langt over hendes sengetid - han har intet med til at ha hende til at sove i, i toget, og han vil ikke låne min barnevogn smiley

Han kan ikke finde ud af at overholde aftalen om hver anden weekend, da han åbenbart aldrig har penge, så Lea ser ham ca. 1 gang om måneden, og det er efterhånden meget sjældent hun overhovedet vil snakke om ham

Min ex-mand er psykisk syg, og det er derfor umuligt at tale med ham i et stille og roligt toneleje...

Er så heldig at min mor tager over og henter hende for mig, for kan på ingen måde sidde i hverken tog eller fly i så lang tid smiley

• #7   1. jul 2010 forstår godt du er sur, medmindre han har barnevogn med så hun kan få sin nattesøvn i toget - så er det meget smart da det ikke er nemt i tog med de små (: j

• #8   1. jul 2010 Hun skal med tog, og nej han tager ikke nogen barnevogn med, og han vil som sagt ikke låne min

• #9   1. jul 2010 hvis det er så svært at snakke med ham hvad så med at tage i statsforvaltningen og få en klarhed over det og en børnesagkyndig med i sagen ?
    er enig i at det er syndt hun skal holdes vågen men er der ingen mulighed for hun kan sove på vejen en klapvogn/barnevogn eller lign nu har jeg ike lige se hvor gammel hun er mange børn sover jo på sådan ture om det r bil bus tog eller fly

• #10   1. jul 2010 jeg syntes faktisk kl 18 er bedre end f.eks kl 14..... hvis det var min søn (på knap 2½ ) ville det ihvertfald være bedre .

Han ville falde i søvn ved mig eller togsædet ved siden af omkring kl 20 og så sove på resten af turen, fremfor en tur med en frisk unge der "karter" op og ned af toggangen - og igen helt generelt syntes jeg en togtur mellem ålborg og KBH er at foretrække fremfor samme tur i bil.

Kommentér på:
Uansvarlig ex-mand

Annonce