{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.165 visninger | Oprettet:

amme bh'er til stor barm? {{forumTopicSubject}}

Hvad har I gjort når det nærmer sig slutningen?

Jeg tænker jo at jeg gerne vil have noget at have på, helst uden bøjler. Lige nu bruger jeg 70H og ved så ikke hvad str jeg kommer op i senere jo.
Men regner med at de kan hjælpe i en undertøjsbutik. Der skal jeg så bare regne med at give ca 400 kr stk.

Synes alle andre kan få noget billigt fra H&M og sloggi osv... nogle forslår en sports bh, men i min str koster de altså ca 500 stk, så det er ikke lige nogen hjælp.

Hvad har I gjort??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjerne 2 paller med tegl 1.000 kr.
  • Lampe blinker og kan ikke slukke 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  amme bh'er til stor barm?
  • #1   10. jun 2010 Taget den dyre vej og gået i undertøjsbutikker, ved ikke rigtig hvad man ellers kan og gode ammeBH'er er uundværlige

• #2   10. jun 2010 Jeg har også en H-skål.. og jeg må erkende at jeg aldrig har brugt amme-bh.. Jeg kunne sagtens nøjes med en almindelig BH.. og har aldrig fundet det problematisk.. Hahah.. Måske er det fordi de hænger, at de så lettere lige "kan svinge" ud over den almindelige bh :o)

• Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #4   10. jun 2010 jeg valgte begge dele da jeg fik Lea.

Jeg købte to i bilka og en i h/m (h/m brugte jeg aldrig)
    og så en fra triumf som godt nok var dyr, men de er altså rigtig gode.
    De alm. blev mest brugt herhjemme og vaske næsten dagligt.
    Den dyre var rar når vi skulle nogen steder og sad også pænere...

i bilka havde de både billig og dyr udgaver.
    valgte de dyre til 149,- stk. og de var altså også udmærkede.
    brugte e-skål

• #5   10. jun 2010 De har bare som
    regl ikke højere end e skål i bilka og h&m og
    lign steder

• #6   10. jun 2010 Nej lige præcis.
    Jeg må ned i undertøjsbutikken og snakke med ekspidienten om det.

• #7   10. jun 2010 Hej Sofie
    Jeg har en F skål lige nu, og de bliver nok endnu større efter fødslen og når mælken er løbet til. Jeg har gjort det, at jeg har købt en billig model i H&M til at starte med. Selvom jeg har en stor størrelse så kunne jeg sagtens passe i deres (hold nu fast) c skål i amme bh. Så den købte jeg selvfølgelig. Jeg vil ikke allerede investere i en dyrere model som nok ender med at være for lille, så jeg venter til efter fødslen og så køber jeg en dyrere og bedre model.

• #8   10. jun 2010 triump er rigtig gode og er ikke så dyre igen.

• #9   10. jun 2010 triumph går kun op til e skål.

Nu har jeg været en tur nede i byen og hende i butikken var meget sød til at forklare mig at man ikke skal have helt samme str som normalt og at det ikke måtte sidde for stramt, fordi man bliver meget følsom. Hun målte og hjalp mig med at finde en anita ammebh uden bøjler. Fik en str 80H smiley
    Lidt vildt når man normalt har brugt 65 i omkreds. Men ja jeg er da også vokset på den konto.
    Den sidder rigtig fint og er meget behagelig.. måtte slippe 400 som jeg også skrev til at starte med, det koster de..
    Men så er jeg også klar til han kommer. Prøver at aftale med ham at vi ikke behøver at gå heelt til termin smiley

• #11   10. jun 2010 Anni: Jamen som skrevet har jeg lige købt en i dag til 400 kr uden bøjler og ja den var rigtig behagelig.

Synes det lyder mærkeligt at hun ikke ville sælge dig en smiley Dårlig ekspidient, hende i missya virkede som om hun havde styr på hvad hun lavede og jeg følte mig tryg og godt hjulpet.

Ja jeg køber da flere når adam er kommet ud til os, men nu har jeg da en jeg kan have på når han kommer.. ja eller lige nu faktisk smiley

• #12   10. jun 2010 Før jeg blev gravid brugte jeg selv 65 H, nu da jeg ammer er jeg oppe i en 70 J, og dette er købt i change, der kan man både få med/uden bøjle, prisen er lidt peberede, men det har altså virkelig stor betydning, at have en ordentlig bh på, når man har så stor en barm.
    Men det næste er så også, at det altså er virkelig fjollet at købe en amme bh, før din mælk er løbet til, for du aner ikke hvilken str, du ender op med.

• #13   10. jun 2010 jeg havde en 75I og dem kan man købe i CHANGE til 270.- stykket.. de holder. kan fåes i sort og hvid med blonder.. vil kalrt anb. dem!!!!

• #14   10. jun 2010 vil også give dig ret i at det ikke kan svare sig at gøre det inden lå i en ee skål før jeg fødte og en dd-e skål normalt.. jeg gik ned i butikken, de sagde kom tilbage når mælken er løbet til.. og helst 4 dage efter mælken er løbet til.. og så var jeg i en str 75i.. min omkreds var ikke ændret, jeg må sige at jeg kun har fået ordentlig vejledning i en change butik... og vil helt klart anb. dig at vente med at købe mere.. og så købe dem i change.. de laver det bedste undertøj ever.. og deres ekspedienter ved hvad de snakker om.. jeg var derinde for at få ny efter amning var afsluttet.. spurgte hende.. hun sagde 70-75e skål.. og sørme om ikke det var en 70e jeg kom ud med.. og fik også den rigtige vejledning i at bruge en skål der støtter barmen, så den sidder behageligt.. og har til dato aldrig oplevet en change bh gå ud af form... ell. gå i stykker,..

• #15   10. jun 2010 Jeg købte ammebh på barselsgangen til 30 kr stk.. Jeg købte også nogle i e-skål i Bilka i bomuld og de gav så rigtig meget...

• #16   11. jun 2010 Nu er min barm ikke ret stor, men jeg købte mine i baby sam, og der var også mange forskkellige str, og de er rigtig gode.

Kommentér på:
amme bh'er til stor barm?

Annonce