2.165 visninger
|
Oprettet:
amme bh'er til stor barm? {{forumTopicSubject}}
Hvad har I gjort når det nærmer sig slutningen?
Jeg tænker jo at jeg gerne vil have noget at have på, helst uden bøjler. Lige nu bruger jeg 70H og ved så ikke hvad str jeg kommer op i senere jo.
Men regner med at de kan hjælpe i en undertøjsbutik. Der skal jeg så bare regne med at give ca 400 kr stk.
Synes alle andre kan få noget billigt fra H&M og sloggi osv... nogle forslår en sports bh, men i min str koster de altså ca 500 stk, så det er ikke lige nogen hjælp.
Hvad har I gjort??
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 20 Svar: 153
apr 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
Jeg købte to i bilka og en i h/m (h/m brugte jeg aldrig)
og så en fra triumf som godt nok var dyr, men de er altså rigtig gode.
De alm. blev mest brugt herhjemme og vaske næsten dagligt.
Den dyre var rar når vi skulle nogen steder og sad også pænere...
i bilka havde de både billig og dyr udgaver.
valgte de dyre til 149,- stk. og de var altså også udmærkede.
brugte e-skål
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
regl ikke højere end e skål i bilka og h&m og
lign steder
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
Jeg må ned i undertøjsbutikken og snakke med ekspidienten om det.
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 40 Svar: 911
Jeg har en F skål lige nu, og de bliver nok endnu større efter fødslen og når mælken er løbet til. Jeg har gjort det, at jeg har købt en billig model i H&M til at starte med. Selvom jeg har en stor størrelse så kunne jeg sagtens passe i deres (hold nu fast) c skål i amme bh. Så den købte jeg selvfølgelig. Jeg vil ikke allerede investere i en dyrere model som nok ender med at være for lille, så jeg venter til efter fødslen og så køber jeg en dyrere og bedre model.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 55 Svar: 373
jan 2009
Nu har jeg været en tur nede i byen og hende i butikken var meget sød til at forklare mig at man ikke skal have helt samme str som normalt og at det ikke måtte sidde for stramt, fordi man bliver meget følsom. Hun målte og hjalp mig med at finde en anita ammebh uden bøjler. Fik en str 80H
Lidt vildt når man normalt har brugt 65 i omkreds. Men ja jeg er da også vokset på den konto.
Den sidder rigtig fint og er meget behagelig.. måtte slippe 400 som jeg også skrev til at starte med, det koster de..
Men så er jeg også klar til han kommer. Prøver at aftale med ham at vi ikke behøver at gå heelt til termin
jan 2009
Synes det lyder mærkeligt at hun ikke ville sælge dig en
Ja jeg køber da flere når adam er kommet ud til os, men nu har jeg da en jeg kan have på når han kommer.. ja eller lige nu faktisk
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 81
Men det næste er så også, at det altså er virkelig fjollet at købe en amme bh, før din mælk er løbet til, for du aner ikke hvilken str, du ender op med.
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 841
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 14 Svar: 79
amme bh'er til stor barm?