{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vægt ved 5 ugers undersøgelse
  • #1   5. jun 2010 Vægt er blot nogle dumme tal... Og ikke 2 børn vokser ens, nogle vokser i ryk og andre stille og roligt. Andre igen kan vokse vildt meget på nogle mdr og stå stille en anden mdr.

Så længe hun trives - er glad - vågen - frisk mm, er alt godt.

Hvis lægen var tilfreds skal du også være tilfreds. Ved heller ikke lige hvor lang din pige er, men tror nu det følges meget godt af. Så længe vægt og højde passer sammen er det jo i orden.

Frederic var 3200 g og 52 cm ved fødsel. 14 dage efter sagde den 3250g og 53 cm. Ved 5 ugers undersøgelsen sagde den 4800g og 56 cm - dog tabte han sig lidt da han blev opereret akut i 5½ time da han var 5 uger gammel.

• #3   5. jun 2010 Ved fødslen 3500 og ved 5 ugers 4700

• #4   5. jun 2010 linda tja længden er vidst hip som hap hehe.

ved fødslen var hun 48 cm, ved første DP besøg var hun 50cm, DP kom en uge efter fordi hun ikke synes hun tog nok på og der var hun så 49cm og i går var hun så 50cm :o) så det med længden er ikke til at regne med hehe

• #5   5. jun 2010 min nevø vejede 3750 ved fødslen født uge 42 og 4 uger gammel vejer han 4520 smiley

• #6   5. jun 2010 Sabrina..

Jamen uanset om det er 48-49-50 eller 51 er det jo en flot vægt til de cm...

• #7   5. jun 2010 så er jeg ikke bekymret, mine to andre børn røg bare meget hurtigere op i vægt :o) men lægen vil gerne ha hende til kontrol vejning igen så må vi se :o)

• #8   5. jun 2010 Sabrina...

Så egentlig vejer hun jo mere i forhold til frederic ved samme cm og kg... Hvis man atlså ser bort fra deres alder...

Du kan se på 'hans' profil hvordan hans cm og kg ser ud.

Men tror helt klart at hun trives... Hvis du havde skrevet hun var 3560 g og 57 cm ville jeg kunne forstå at i skulle til kontrol. Men hun skal nok komme efter det... Hun lyder til at være en fin str...

• #9   5. jun 2010 mener han vejede 4800 ved 5 uger som først blev målt da han var 7 pga indlæggelse - og er nu 9 uger og vores egen vægt sagde igår 6 kg smiley

Kommentér på:
vægt ved 5 ugers undersøgelse

Annonce