15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
iih kender i den følse? {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder med min helt fantastiske søn på nu 17dage, Men siden igår (15-4) har han været små syg, rigtig ked af det hele tiden, haft rigtig tynd mave det har virkelig løbet ud af ham, meget varm & har slet ikke ville være andre steder end ved mig, han har ikke sovet i nat sådan rigtig & hele dagen i dag har han os været vågen, nu han så endelig faldet i søvn ved mig, men hold kæft hvor det hårdt når man ikke selv har sovet man så har en lille dreng der slet ikke har det godt græder konstant & man ikke kan trøste ham Han har ikke feber eller nogen rigtig symtomer på sygdom helt præcist.
Så sidder med den følse af jeg faktisk er en dårlig mor når jeg ikke kan trøste ham, jeg helt alene om ham så synes et eller andet sted det hårdt.
- Andre end mig der har haft den følse?
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Den følelse er meget normal og rammer alle mødre. De hormoner styrter stadig rundt i ens krop efter man har født.
Mangel på søvn giver manglende overskud og overblik. Man får let til tårer og føler man er sådan en ringe mor - der hverken har overskud til ens barn og den 'normale' hverdag.
Det bedste du kan gøre er at snakke med andre - trække lidt frisk luft - få ladet batteri'erne op igen.
Ammer du? med i en mødregruppe? eller lign?
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
- Ammer ikke mere, havde slet ikke noget mælk efter 9dage
Nu kommer min søster heldigvis i morgen & tager lidt over så jeg også kan få sovet & bare lige kunne ånde ud & slappe lidt af
iih kender i den følse?