{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

HMMMM {{forumTopicSubject}}

Altså sagen er den at jeg er gravid med vores andet barn og vi er lykkelige over at sku have en til, er i uge 21 og venter en lille PIGE.. smiley Har en dejlige dreng på 21 måneder i forvejen.. smiley
Men det er nu ikke det der er problemet, det er min venninde, altså hun har og en dreng der er en dag ældre end vores, vi var ennda sat til samme dage med dem, så vi havde en dejlig barsel sammen og de har jo meget glæde af hinanden når vi er sammen.
Men nu er jeg jo gravid igen og jeg har på fornemmelsen hun er jaolux eller sur eller noget på mig fordi vi venter os igen og at det oven i købet er en lille pige vi skal have, hun viser ikke rigtig hun er glad på mine vegne, nærmere viser hun ingenting og det gør mig ked af det. Ved hun gerne selv vil have nummer to men det vil hendes kæreste ikke, så har tænkt på det evt kan være derfor hun reagere så mærkeligt.
Igår viset jeg hende et 3d billede af lille pigen, hun kiggede bare og sagde ingenting, altså det gjorde da lidt ondt. syntes i det er ondt eller mærkeligt af mig hvis jeg lader være at kontakte hende og lade hende kontakte mig??? syntes bare jeg bliver ked af det når jeg føler hun er ligeglad med min graviditet. Vi har været venninder siden folkeskolen og er nu 25.
ja sorry det blev så langt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HMMMM
  • #1   12. maj 2010 Ja det ville jeg også mene. Hun blev faktisk gravid da vores drenge var omkring 5 måneder men mistede, der var jeg der for hende og hjalp hende, derfor føler jeg mig godt nok lidt trådt på.

• #2   12. maj 2010 jeg vil tage en snak med hende, det burde i da kunne hvis i har været veninder siden folkeskolen, sig at du føler der er noget der går hende på og at det virker som om det går ud over dig, kan jo også være det slet ikke er fordi du er gravid men noget andet hun bare ikke kommer ud med nu du er så lykkelig!

• #3   12. maj 2010 tror også jeg ville ta en snak med hende om det

• #4   12. maj 2010 Det kan godt være man skal det, men når det er sagt så syntes jeg godt under alle omstændigheder at hun kunne have kommenteret på vores billed af vores lille pige, det er da ikike for meget forlangt, syntes jeg ikke. Hvis problemet slet ikke ligger i graviditenten så var det da det mindste at gøre.

• #5   12. maj 2010 Jeg ville også sige snak med hende .. Sig du er ked af hvis hun er jaloux, men at du altså ikke kan bruge til noget hun er afvisende overfor dig, så må i stoppe med at ses ..

• #6   12. maj 2010 ja det er ikke nemt har prøvet det samme med en veninde der også blev rigtig ond i sulet over mne to første graviditeter og i en grad at vi til sidst ikke snakkede sammen mere, først nu her 9 år efter kan vi med nød og næppe tale sammen men kun hvis vi lige støder ind i hinanden et sted, og det er altså en veninde som jeg ellers var sammen med gennem alt og hun var med mig på mallorca og møde min familie osv, så tag en snak inden det kommer så vidt som det gjorde for os :o(

• #7   12. maj 2010 Jannie- Jeg forstår udemærket hvad du mener.. smiley
    Jeg prøver virkelig også ikke snakke for meget om det når hun er der, for har godt kunne mærke der har været noget galt.

jeg vil helt klart prøve at snakke med hende om det når vi ses igen.

• #8   12. maj 2010 jeg ville spørge hende om der er noget galt.

min bedste veninde, blev da også meget overrasket da jeg var gravid og ville gerne ha haft hun kom "først" fordi hun var meget mere "inde" i det end jeg. Men min bedste veninde var super til at vise glæde på mine vegne komme til mig og spørge på den rigtige måde.
    hun ønsker sig også brændende et barn, men når hun er hernede får hun lov til at hygge med jonathan så tit hun vil så hun kan få stillet sin "sult" hehe smiley

• #9   12. maj 2010 Måske du bare skal lade være med at snakke om den graviditet med hende ?
    Det gør måske ondt på hende, og derfor kan det være svært at skulle virke begejstret.

Muligvis er hun jaloux, men jeg kunne forstille mig hvor ondt det må gøre, hvis man selv ønsker et barn, men ikke kæresten - og pludselig kommer veninden og plaprer om sin graviditet. smiley

Ingen grund til at lægge hende på køl, så snak da hellere med hende om det, hvis i er så gode venner.

Kommentér på:
HMMMM

Annonce