HMMMM {{forumTopicSubject}}
Altså sagen er den at jeg er gravid med vores andet barn og vi er lykkelige over at sku have en til, er i uge 21 og venter en lille PIGE.. Har en dejlige dreng på 21 måneder i forvejen..
Men det er nu ikke det der er problemet, det er min venninde, altså hun har og en dreng der er en dag ældre end vores, vi var ennda sat til samme dage med dem, så vi havde en dejlig barsel sammen og de har jo meget glæde af hinanden når vi er sammen.
Men nu er jeg jo gravid igen og jeg har på fornemmelsen hun er jaolux eller sur eller noget på mig fordi vi venter os igen og at det oven i købet er en lille pige vi skal have, hun viser ikke rigtig hun er glad på mine vegne, nærmere viser hun ingenting og det gør mig ked af det. Ved hun gerne selv vil have nummer to men det vil hendes kæreste ikke, så har tænkt på det evt kan være derfor hun reagere så mærkeligt.
Igår viset jeg hende et 3d billede af lille pigen, hun kiggede bare og sagde ingenting, altså det gjorde da lidt ondt. syntes i det er ondt eller mærkeligt af mig hvis jeg lader være at kontakte hende og lade hende kontakte mig??? syntes bare jeg bliver ked af det når jeg føler hun er ligeglad med min graviditet. Vi har været venninder siden folkeskolen og er nu 25.
ja sorry det blev så langt.
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 45 Svar: 362
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 29 Svar: 355
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
nov 2008
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
nov 2008
Jeg prøver virkelig også ikke snakke for meget om det når hun er der, for har godt kunne mærke der har været noget galt.
jeg vil helt klart prøve at snakke med hende om det når vi ses igen.
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
min bedste veninde, blev da også meget overrasket da jeg var gravid og ville gerne ha haft hun kom "først" fordi hun var meget mere "inde" i det end jeg. Men min bedste veninde var super til at vise glæde på mine vegne komme til mig og spørge på den rigtige måde.
hun ønsker sig også brændende et barn, men når hun er hernede får hun lov til at hygge med jonathan så tit hun vil så hun kan få stillet sin "sult" hehe
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Det gør måske ondt på hende, og derfor kan det være svært at skulle virke begejstret.
Muligvis er hun jaloux, men jeg kunne forstille mig hvor ondt det må gøre, hvis man selv ønsker et barn, men ikke kæresten - og pludselig kommer veninden og plaprer om sin graviditet.
Ingen grund til at lægge hende på køl, så snak da hellere med hende om det, hvis i er så gode venner.
HMMMM