628 visninger
|
Oprettet:

11. sep 2009 Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 58 Svar: 317
Video og billeder {{forumTopicSubject}}
Hejsa,
Mens vi er indlagt på Viborg sygehus på Neonatal B56 så har jeg taget lidt videoer og billeder af knægten, og i er meget velkomne til at kigge med,
det hele sker på www.dp-pictures.tk og man skriver baby som login og baby som kode
der er også et par videoer, .. som man kan se hvis man har lyst til det,
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 35 Svar: 381
Kan se han har sonde, er han født for tidligt eller?
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 58 Svar: 317
Plus en infektion i blodet, så han blev taget fra med det samme pga af dårlig vejrtrækning, og kørt med baby ambulance fra silkeborg til viborg 3timer efter fødsel, han er taget med sugekop pga af at han sad fast
han er født 5dage for tidligt så det btyder ikke noget, men han er i virkelig god bedring
sep 2009
bare han har sin sut og far og mor, så er han en rigtig glad baby, Hans hoved gør heller ikke ondt mere efter koppen har været der, Så nu kan man rigtig pylre og nusse med ham
er bare vildt lykkelig, og det er hans mor også,
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 35 Svar: 381
sep 2009
sep 2009
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Og det er rigtigt at det ikke betyder noget, at fødslen blev lidt dramatisk, når bare barn, mor og far alle sammen har det godt.
Vi var selv indlaggt i 10 dage efter fødselen, pga for tidlig fødsel, så jeg vil lige give jer det råd, at I skal sørge for at nyde tiden på sygehuset, der kan I fordybe jer I jeres smukke dreng 100%, I skal ikke finde tid til div. praktiske gøremål. Hvis I begynder at få en smule sugehuskuller (det gjorde jeg efter en uge), så gå en tur, kom lidt udenfor.
Tusind gange tillykke med jeres lille mirakel
Video og billeder