{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

unge mødre på KANAL 4 {{forumTopicSubject}}

fundet på bilgalleri af kæresten ... =)

Hvad er dit yndlingscitat fra "De unge mødre"?
Det kunne f.eks. være:

Christina fra Amager: "Jeg køber aldrig økologisk mad, ved egentlig ikke hvad økologi står for. Det smager sikkert også dårligt!"

Peter fra Amager: "Vi fik at vide, at Lukas fik forkert ernæring, så nu får han bare kylletter ligesom os. Der er jo ingen der har sagt, at det vi spiser er forkert"

Christina fra Amager: "Det ikk' rigtigt, at Lucas ikke får sine grøntsager.Vi får da pomfritter"

Christina fra Randers: "Det er jo ikke vores skyld, at jeg er blevet gravid igen. Der har bare været så mange problemer med kommunen, at jeg har glemtat tage mine p-piller!"

Ann Beths mor pustende og stønnende udbryder: "Du skylder mig en flaskevodka" - lige da hendes barnebarn ser dagens lys..

Bentes David: "Bare fordi man er på kontanthjælp, så kan man ikke låne 1mio i banken..."

June: "Jeg kan godt mærke nu, at Nutella fik jeg ikke som barn, så det spiser jeg nu - til morgenmad, også cocopops og sådan noget fik jeg ikke dengang så det får jeg nu....og det er det samme for Hans Christian"

June (da hun var gravid): "Nu må den også godt snart komme ud, jeg kan jo ikke engang gå til bango mere"

Michelle, da hun har fået en ny kæreste: "Jeg håber da stadig, at mig ogSimon kan finde sammen igen"

Malou Stellas mor: "Du skal ta´dine P-piller, jeg ved du skal til havnefest"

Den svovlgule gravide Christina siger noget i retningen af: "Jeg ryger bare endnu mere når jeg er gravid"

Bentes David: "Det er jo lidt svært at spare op til indskud når man også sparer op til en ferie"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  unge mødre på KANAL 4
  • #1   26. mar 2008 har læst den hehe..

SYnes godt jeg ka kende nogle a citaterne smiley
    Men kristina og peter er vidst ik for helt for kloge.. Kender nogle som kender dem..

• #2   27. mar 2008 LOL de er sku ikke for kloge at høre på men hva bare de kan passe på deres børn så er det vel lige meget hvad de siger men det er jo ikke dem alle der så kan passe på dem og deter sku ikke godt
    jeg har intet i mod unge mødre og da jeg blev gravid med min første var jeg 23 og der var da mange der syntes at jeg var ung

• #3   27. mar 2008 Malou Stella sagde: Det lidt irrtierende at jeg skal bruge så meget tid på Tino

Hendes Mor: Jeg henter Tino 9 ud af 10 Gange

svovlgule gravide Christina får godt nok ogå røget sig nogen smøger..

• #4   27. mar 2008 ja tak june har gået i klasse med min eks kæreste hun er så dum, skal sige hun har fortalt i over 4-5 år at hin var gravid, men det gik alligevel 4-5 år inden hun fødte hahhahahaha

• #6   27. mar 2008 Ihh jeg bliver altid så irriteret når jeg ser det program... stakkels børn! Hvad skal der dog ikke blive af dem!

• #7   27. mar 2008 jeg synes seimpelthen det er så sjovt at se, når kommunen er efter dem og alt muligt når de ik kan finde ud af passe deres børn selv , men ja synd for ungerne

• #8   27. mar 2008 ja hun gider ik engang skifte ham når han har lavet i bleen , og hun gidder heller ik hente ham... fatter ik malous mor gider at hjælpe så meget, så lærer hun da aldrig at klare det selv.

• #9   27. mar 2008 Ja Malous mor får man da lige lyst til at tage fat og ruske i!! Nu må hun tage sig sammen og få gang i hendes snotforkælede datter!
    Undkyld hehe... bliver bare Såååå irriteret, at jeg får lyst til at hoppe ind gennem fjernsynes og banke dem allesammen oven i hovedet!!

• #10   27. mar 2008 haha er os selv i chok over dem!!! følger mig altid 100 gange bedre og mere voksen i hovedet når jeg ser dem.

men som Nadia S har skrevet til mig, så tror vi at kaare sand (det fjols), har klippet godt i det, så de kommer til at se ekstra tumpede ud! det synd.., men stadig, så kan man jo se, at nogen af dem, bare ikk burde få børn! især malou og christina! det jo helt forkert!

• #11   27. mar 2008 ja men det er jo det der er det sjove at se hehehhe at de ik selvkan klare deres børn

• #12   27. mar 2008 Ja det kan godt være de klipper i det, men det ændrer jo ikke på at Bente og Peter eller hvad det nu er de hedder, sidder og fodrer deres barn med friturestegte kyletter og pomfritter.... og synes at det er da en fornuftig kost, for det er jo det de selv spiser...

• #14   27. mar 2008 Ja jeg håber da at disse unge mødrer lærer noget, når de ser dem selv i fjernsynes... håber virkelig at de selv kan se hvor åndsvage de til tider er... Ellers er det da helt håbløst for de stakkels børn...

• #15   27. mar 2008 jeg synes helt klart også at det er synd for de stakkels børn!!!
    enig enig enig!!!
    men jeg kan desværre ikk lade hver med at grine nogen gange.,
    og med det banjo musik i baggrunden, når june er på., har jeg det altid sjovt med! smiley

men jeg havde helt klart os meldt mig fra det program, ville synes det var flovt! og håber som sagt at de lærer af at se sig selv

• #16   28. mar 2008 Natascha F--
    Jo det er synd de mistede deres barn, det er sku hårdt. Men synes sku det er pisse egoistisk af hende at ville have flere børn. Kan ikke lade vær med at tænke på hvad der sker med hendes søn hvis hun ikke klare at undvære hendes piller mens hun er gravid. Hvad skal der blive af ham så? Er det virkelig det værd når hun nu har et velfungerende barn. Kunne måske forstå hun ville prøve hvis hun slet ingen børn havde. Men nu har hun jo altså en at tage hensyn til.

• #17   10. apr 2008 tænker i lige over agt det er levende mennseker i sidder og rakker ned på det groveste? "svovlgule christina" osv er sgu da ikke særlig flinkt at kalde andre online.
    syntes bare i er lidt grove på trods af at menneskerne udstiller sig selv på tv og ja til tider fremstår lidt uvidende omkring det at have børn....
    meeeen, slap lige af tøser;o)

Kommentér på:
unge mødre på KANAL 4

Annonce