{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.714 visninger | Oprettet:

Avent bøtter for dyrt ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg var inde i babysam forleden dag fordi jeg ville have nogle Avent bøtter til at fryse hjemmelavet mad / grød ned i.

Damen inde i butikken fortalte så at bøtterne ikke måtte bruges mere end 5-6 gange og så skulle der købes nye, det var hvad de havde fået af vide fra Avent at de skulle sige ved evt salg.

Så takkede jeg ellers nej tak for det kan da kun gå hen og blive en dyr investering, hvis man da ellers kan kalde det det. Hun fortalte også at mange bruger dem mere end de 5-6 gange de anbefaler, men så garantere de heller ikke for noget som helst...... Hun kunne ikke fortælle om det var nogle stoffer bøtterne afgiver eller noget andet, siden de kun anbefaler x antal gange.

Jeg er nu blevet enig med mig selv at næste gang jeg hører om et Tuppreware party tager jeg dertil for at købe bøtter, det ved jeg da hvad er.

Ved ikke lige hvorfor dette indlæg men syntes bare lige at jeg ville gøre opmærksom på dette til dem som køber / tænker på at købe brugte bøtter ( har jeg nemlig selv været ved ).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Avent bøtter for dyrt ??
Kommentér på:
Avent bøtter for dyrt ??

Annonce