{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Så er det idag. Dræn. {{forumTopicSubject}}

Vi var til ørelæge med Oliver i tirsdags da han har haft mellemøre betændelse 3 gange de sidste 2 mdr... Vi kom ind og der blev hurtig kigget i ører, næse og mund og lægen sagde ja, det ser ikke så godt ud, de ører skal der gøres noget ved hurtigt...
Vi fik så en seddel med ud i modtagelsen og fik at vide vi skulle til den næste operationsdag som så er idag fredag. Der var fuldt booket op og et par andre der også var presset ind, men Oliver skulle bare ordnes, så vi fik en tid og fik at vide vi kunne forvente lidt ventetid når vi sådan blev presset ind..
Glæder mig rigtig meget til at få det overstået så vi bliver fri for at proppe alt det penicilin i ham, og han slippe rfor alle de smerter, men gud hvor er jeg bare ved at være nervøs... Kan slet ikke lige forholde mig til han skal i narkose, selvom det kun er ganske kort tid, og at jeg så bare skal gå fra ham.. Men ved jo goså at det er til hans eget bedste, og ser også meget frem til at få min glade dreng tilbage...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er det idag. Dræn.
  • #1   19. mar 2010 Held og lykke med ham.
    Min datter fik selv lagt dræn for få uger siden .
    & nej det selvfølgelig ikke sjovt, men glæd dig til det er overstået .

• #2   19. mar 2010 det er som reglt forældrene der har det slemmest hehe begge min piger har fået dræn den moindste i fredags og ja vi på pencilin igen grundet MØB smiley mine piger har det desværre med at vågne tidligt af nakosen så de er meget kede af det men de fleste børn sover nakosen væk når de er lagt til opvågning..

• #3   19. mar 2010
    Ja min vågnede også bare med det samme, mens de andre børn på opvågning bare sov videre ..

• #4   19. mar 2010 min knægt fik dræn for to uger siden... han tudede, da han vågnede op, men faldt i søvn i bilen på vej hjem og det var så faktisk det:-) da han havde sovet, var han sit gamel jeg igen.. hold op en forskel:-)
    han har faktisk mellemørebetændelse lige nu, det løber ud af hans øre, men han har på ingen måde været generet af det og er stadig glad og tilfreds...

• #5   19. mar 2010 Anna
    Det ikke sjovt med børn der vågner for tidligt min store på 6 måtte både min søster og jeg ligge oven på fordi hun ikke måtte falde på gulvet det var dælme skræmmende det var meget nemmere med den lille.

Louise
    ja det er ikke så lækkert når det løber ud de første 3 dage efter hun fik det lagt rensede vi hendes øre hele tiden for al det snask nu er det ikke så slemt længere .

• #6   19. mar 2010 2 gang han havde det gik han med 40 i feber i en uge før vi fik penicilin fordi hans ører "bare" var røde, så det var en noget hård omgang for ham... Efter 3-4 dage på penicilin havde han stadig meget høj feber, Her 3 gang fik vi heldigvis taget det i opløbet så det ikke nåede at blive alt for slemt og han har kunne sove om natten. Men selvom han han havde fået penicilin i en uge i tirsdags da vi var afsted havde han stadig betændelse på det ene øre...
    Men ja, det bliver rigtig godt at få det overstået...

• #7   19. mar 2010 også super dejligt, at ørelægen ville tage jer ind så hurtigt... jeg fik en operationstid, der lå tre uger fremme i tiden.. ikk fedt, når ungen tuder... men ringede rundt til syv forskellige ørelæger og endte med at få en meget hurtigere tid.. ¨superdejligt, for vores bette mand har nærmest levet på panodiler on off i fem måneder.. og nu er han som sagt "helbredt":-)
    Karina 6+: ja, snasket er ikk særligt lækkert. det løb slet ikk fra hans øre, da han lige var blevet opereret, men det startede så her sidste weekend... han startede på pencilin i øredråbeform igår og allederede her til morgen, var det bedre..

• #8   19. mar 2010 Louise
    Ørelægen sagde det var fordi hun havde haft en MØB på vej og da det så fik luft blussede det op har endnu ikke fået øredråber håber det heller ikke.
    men hvor er det lækkert det har virket hos jer allerede efter en dag det sgu da top nice smiley

• #9   19. mar 2010 Karina: nå.. selvfølgelig... synes også, det var lidt træls, at han sku på pencilin igen.. men så hellere i øret end de piller, vi ellers har fået.. tænker, de ikk påvirker hele systemet, når det kun er i ørerne..
    og ja, dejligt, når det virker.. det er simpelthen så synd for dem, når de har det skidt...

• #10   19. mar 2010 Louise.
    Vi får flydende medicin vi har ikke haft fået piller..

Kommentér på:
Så er det idag. Dræn.

Annonce