14. dec 2008 Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Så er det idag. Dræn. {{forumTopicSubject}}
Vi var til ørelæge med Oliver i tirsdags da han har haft mellemøre betændelse 3 gange de sidste 2 mdr... Vi kom ind og der blev hurtig kigget i ører, næse og mund og lægen sagde ja, det ser ikke så godt ud, de ører skal der gøres noget ved hurtigt...
Vi fik så en seddel med ud i modtagelsen og fik at vide vi skulle til den næste operationsdag som så er idag fredag. Der var fuldt booket op og et par andre der også var presset ind, men Oliver skulle bare ordnes, så vi fik en tid og fik at vide vi kunne forvente lidt ventetid når vi sådan blev presset ind..
Glæder mig rigtig meget til at få det overstået så vi bliver fri for at proppe alt det penicilin i ham, og han slippe rfor alle de smerter, men gud hvor er jeg bare ved at være nervøs... Kan slet ikke lige forholde mig til han skal i narkose, selvom det kun er ganske kort tid, og at jeg så bare skal gå fra ham.. Men ved jo goså at det er til hans eget bedste, og ser også meget frem til at få min glade dreng tilbage...
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Min datter fik selv lagt dræn for få uger siden .
& nej det selvfølgelig ikke sjovt, men glæd dig til det er overstået .
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Ja min vågnede også bare med det samme, mens de andre børn på opvågning bare sov videre ..
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
han har faktisk mellemørebetændelse lige nu, det løber ud af hans øre, men han har på ingen måde været generet af det og er stadig glad og tilfreds...
mar 2008
Det ikke sjovt med børn der vågner for tidligt min store på 6 måtte både min søster og jeg ligge oven på fordi hun ikke måtte falde på gulvet det var dælme skræmmende det var meget nemmere med den lille.
Louise
ja det er ikke så lækkert når det løber ud de første 3 dage efter hun fik det lagt rensede vi hendes øre hele tiden for al det snask nu er det ikke så slemt længere .
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Men ja, det bliver rigtig godt at få det overstået...
apr 2008
Karina 6+: ja, snasket er ikk særligt lækkert. det løb slet ikk fra hans øre, da han lige var blevet opereret, men det startede så her sidste weekend... han startede på pencilin i øredråbeform igår og allederede her til morgen, var det bedre..
mar 2008
Ørelægen sagde det var fordi hun havde haft en MØB på vej og da det så fik luft blussede det op har endnu ikke fået øredråber håber det heller ikke.
men hvor er det lækkert det har virket hos jer allerede efter en dag det sgu da top nice
apr 2008
og ja, dejligt, når det virker.. det er simpelthen så synd for dem, når de har det skidt...
mar 2008
Vi får flydende medicin vi har ikke haft fået piller..
Så er det idag. Dræn.