{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.955 visninger | Oprettet:

Hey Forsikring - Danmarks nye bilforsikring {{forumTopicSubject}}

På udkig efter en billigere bilforsikring? Hey Forsikring er Danmarks nye bilforsikring.

Vi tilbyder samme dækning, men til lavere priser. Indtast din nummerplade på  https://heyforsikring.dk og se hvor mange penge du kan spare.

Vil du også spare penge? Skift i dag, det tager kun 5 min. - Hey Forsikring - samme dækning, lavere omkostninger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hey Forsikring - Danmarks nye bilforsikring
  • Polysl
    Polysl Tilmeldt:
    aug 2020

    Følgere: 2 Svar: 4
    #1   12. aug 2020 Jeg har en kæmpestor møbelbanker som bliver ved med at glide ned af benet, jeg vil høre om den kan forsikres da jeg er bange for den kommer til skade.

    Jeg har en gammel hestevogn fra 1566, som punkterer hele tiden, er det muligt den kan forsikres mod punkteringer.?

    Jeg har et gammel billede malet af Van Gogh, som er mega grimt, kan jeg forsikre det mod kritik?


  • Polysl
    Polysl Tilmeldt:
    aug 2020

    Følgere: 2 Svar: 4
    #2   18. aug 2020 Jeg har 15 total grimme babyer - jeg vil høre om i kan forsikre dem mod chikane?

  • Polysl
    Polysl Tilmeldt:
    aug 2020

    Følgere: 2 Svar: 4
    #3   18. aug 2020 Jeg har en gammel kulfyret Ford A - jeg vil høre om den kan forsikres.

  • Polysl
    Polysl Tilmeldt:
    aug 2020

    Følgere: 2 Svar: 4
    #4   18. aug 2020 Jeg har et tro kopi i fuld størrelse af Titanic - jeg vil høre om i kan forsikre den mod at støde på et isbjerg - eller køre på motorvejen?

Kommentér på:
Hey Forsikring - Danmarks nye bilforsikring

Annonce