{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Så skal vi giftes... {{forumTopicSubject}}

og derfor snakker vi om at få det samme efternavn... MEN - for selvfølgelig kommer der et MEN!
Jeg hedder Lund Sommer og han hedder Laustsen.
Han har aldrig været særlig begejstret for sit efternavn, da det faktisk er ret svært at sige... og jeg synes som sådan heller ikke det er særlig pænt, men til gengæld er jeg meget glad for mit efternavn. Jeg har ingen planer om at slette mit efternavn, men kunne jo godt tage hans... eller han kunne slette sit, som han jo i forvejen ikke synes er særlig pænt... Lund kan jeg sådan set godt undvære, hvis det skulle være, det bruger jeg alligevel aldrig rigtigt....

Men hvad er pænest:
Sommer Laustsen
Laustsen Sommer
eller bare Sommer??

- alternativt har kunne vi jo også bare tage noget helt andet og så hedde fx Jensen ;D Eller også bare beholde hver sit efternavn...

Hvad synes I? Eller hvad gjorde I da I blev gift (hvis I altså er det)?? smiley

Fortsat god aften!
Sidse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skal vi giftes...
  • #3   13. mar 2010 da min mand og jeg blev gift tog han mit efternavn det var så også en krav jeg havde sat op allerede inden vi mødtes første gang (vi mødtes på nettet og har sagt min kommende mand skulle ha mit efternavn) mit er så også finsk og betyder meget for mig så skal ikke hedde feks mortensen gg.

Jeg synes nu lund sommer lyder godt men ville nok vælge bare sommer synes det ser helt forkert ud med begge jeres efternavne de passer ligesom ikke sammen smiley
    i kunne også vælge et helt andet efternavn et specielt et måske afhænger af hvad i er til smiley

• #4   13. mar 2010 og forresten Tillykke smiley

• #8   14. mar 2010 byt rundt på dem og hed Sommer Lund - det lyder dejligt smiley

• #9   14. mar 2010 Vi var lidt heldige, er dog ikke gift, men med børnene, for jeg hedder Anita Bandholst Jensen og manden hedder Peter Knudsen. Så det kunne kun blive til Bandholst Knudsen. smiley

• #10   14. mar 2010 Tillykke ...

valgmulighed 1 eller 3 syntes jeg lyder bedst , men syntes din kæreste ikke om sit efternavn så vil jeg sige Sommer .. eller Lund Sommer ..

• #11   14. mar 2010 Jeg beholdte mit og hun beholdte sit,

det er tilladt idag, Men hva knægten skal hedde er jeg næsten ligeglad, med, men hun hedder møller til mellemnavn, og jeg hedder pedersen, og pedersen er vi ret stolte i min familie, Jeg hedder Bundgaard til mellemnavn og hun hedder Jespersen til efternavn, .. så der skal også ske lidt der smiley

Men i kan jo bare hedde i hedder nu,

• #12   14. mar 2010 Tak for jeres indspark smiley

Jeg har faktisk indtil 1991 heddet Sommer Lund, men da mine forældre blev gift var min fars krav at min bror og jeg kom til at hedde Lund Sommer i stedet for... (aner ikke hvorfor og i en alder af 9 er man ret ligeglad)

Det har i hvert fald givet mig lidt at tænke over! Og hvis vi ikke kan blive enige, så må vi jo bare beholde hver sit - og når vi engang får børn, så må vi jo tage det op igen mht. deres efternavne smiley

Fortsat god søndag til jer alle!

Kommentér på:
Så skal vi giftes...

Annonce