Så skal vi giftes... {{forumTopicSubject}}
og derfor snakker vi om at få det samme efternavn... MEN - for selvfølgelig kommer der et MEN!
Jeg hedder Lund Sommer og han hedder Laustsen.
Han har aldrig været særlig begejstret for sit efternavn, da det faktisk er ret svært at sige... og jeg synes som sådan heller ikke det er særlig pænt, men til gengæld er jeg meget glad for mit efternavn. Jeg har ingen planer om at slette mit efternavn, men kunne jo godt tage hans... eller han kunne slette sit, som han jo i forvejen ikke synes er særlig pænt... Lund kan jeg sådan set godt undvære, hvis det skulle være, det bruger jeg alligevel aldrig rigtigt....
Men hvad er pænest:
Sommer Laustsen
Laustsen Sommer
eller bare Sommer??
- alternativt har kunne vi jo også bare tage noget helt andet og så hedde fx Jensen ;D Eller også bare beholde hver sit efternavn...
Hvad synes I? Eller hvad gjorde I da I blev gift (hvis I altså er det)??
Fortsat god aften!
Sidse
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
Jeg synes nu lund sommer lyder godt men ville nok vælge bare sommer synes det ser helt forkert ud med begge jeres efternavne de passer ligesom ikke sammen
i kunne også vælge et helt andet efternavn et specielt et måske afhænger af hvad i er til
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
valgmulighed 1 eller 3 syntes jeg lyder bedst , men syntes din kæreste ikke om sit efternavn så vil jeg sige Sommer .. eller Lund Sommer ..
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 58 Svar: 317
det er tilladt idag, Men hva knægten skal hedde er jeg næsten ligeglad, med, men hun hedder møller til mellemnavn, og jeg hedder pedersen, og pedersen er vi ret stolte i min familie, Jeg hedder Bundgaard til mellemnavn og hun hedder Jespersen til efternavn, .. så der skal også ske lidt der
Men i kan jo bare hedde i hedder nu,
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 41 Svar: 434
Jeg har faktisk indtil 1991 heddet Sommer Lund, men da mine forældre blev gift var min fars krav at min bror og jeg kom til at hedde Lund Sommer i stedet for... (aner ikke hvorfor og i en alder af 9 er man ret ligeglad)
Det har i hvert fald givet mig lidt at tænke over! Og hvis vi ikke kan blive enige, så må vi jo bare beholde hver sit - og når vi engang får børn, så må vi jo tage det op igen mht. deres efternavne
Fortsat god søndag til jer alle!
Så skal vi giftes...