moderfølelsen..? {{forumTopicSubject}}
Føler i det samme som mig ?
Når min søn ikke er hos mig, så føler jeg mig ikke hel.. han er godt nok 2 år her den 12 marts, men når jeg afleverer ham til weekend hos farmor-farfar.. så gir det lige et stik, selvom han har det godt hos dem.. for jeg savner ham nærmest det øjeblik jeg siger farvel, selvom jeg også nyder at have lidt "fri"..
Hans far passer ham fra her til aften og til i morn, da den lille er syg og så kan jeg tage på arb., da farmand alligevel har fri.. men sys godt nok det var hårdt at aflevere ham selvom jeg henter ham igen i morn (vi er sammen men bor ikke sammen lige nu) især fordi jeg ved han er syg..
åh jeg er ikke hel uden mit barn længere åbenbart.. føler som om der mangler noget, når han ikke er hos mig hehe
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
det er ikke sådan at jeg spærre dem inde og de ikke får lov til noget uden mig, de er jo store men jeg savner dem og mangler dem når jeg ikke er sammen med dem
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
vil nu helle rik "spærre" ham inde og han har kun godt af at komme lidt væk fra os tror jeg ligesom vi har brug for lidt alenetid i ny og næ.. men hårdt er det
moderfølelsen..?