{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Søvn 6 uger {{forumTopicSubject}}

Hvor meget sover jeres børn på ca 6 uger?

Jeg synes ikke William sover særlig meget om dagen, han sover fint om natten og skal kun have mad en gang.
Men om dagen har han virkelig svært ved at sove, fx idag stod vi op ved 7 tiden, og han faldt først til ro omkring 15.30. Og igår vågnede han ved en 14.30 og sov først kl 21.30 ca. Når han har været vågen et par timer bliver han tit utilfreds, og svær at trøste. Synes derfor det tit bliver nogle lange dage.

Hvordan er jeres børns søvnrytmer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søvn 6 uger
  • Janne B
    Janne B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 72
    #1   10. feb 2010 Jamen han over da aaalt for lidt, den lille fyr. Da mine var så små, var de vågne max 1- 1½ time af gangen. Det er jo nok også derfor han er utilfreds, han er hammertræt. Prøv at lægge ham efter 1½ - 2 timer hver gang og se om ikke han falder lettere til ro. Overtrætte børn har jo også sværere ved at sove, så det er en ond cirkel han er kommet ind i

• #2   10. feb 2010 Jeg synes jeg gør alt for at få ham til at sove, går tur med ham i barnevognen, går rundt med ham, sidder og vugger ham, men nogle dage er der bare ingenting der hjælper.

• #3   10. feb 2010 har du prøvet at svøbe ham, det falder spædbørn tit til ro af. de er jo vant til at ligge helt sammenkrøllet inde i maven smiley

Kommentér på:
Søvn 6 uger

Annonce