{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

børn og hukommelse {{forumTopicSubject}}

jeg har en nevø som lige er blevet 3 år , og nu ønske min bror ikke jeg skal komme og besøge ham mere da min nevø bliver for ked hvis der går for længe før jeg kommer igen..
min mor mener ikke at han kan føler om det er 1 uge eller 3 måender hva mener i ??

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reaparation opvaskemaskine“Bosch SilencePlus larmer fra pumpeområdet. 1.000 kr.
  • Afmontering af dørgreb og påsætning af nyt dørgreb 970 kr.
  • Sæt lampe op. 500 kr.
  • Beskæring af træer samt fjernelse af afklip 3.000 kr.
  • Havearbejde 4.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  børn og hukommelse
  • #2   10. jan 2010 ja, og nu er jeg helt knust over det ..

• #5   10. jan 2010 nej min bror har sagt at jeg ikke skal komme på besøg hos dem mere, før om mange år når min nevø og niece kan finde ud af at jeg tager afsted igen og ikke kommer før om et par måneder igen..
    og lige nu er min nevø 3 og min niece et halvt år, så der går længe smiley

• #6   10. jan 2010 vores familie er lille, vi er 3 søskende, vores far døde for godt 2 år siden.. jeg bor sammen med min mor og de andre har stifte familier. de kan i forvejen ikke lide min mor, så jeg tager selv der ind til jul osv, hvornår vi nu ses. men alt dette stopper nu. så holder de det vist selv uden mig..

• #7   10. jan 2010 ja det er ikke så meget om han kan huske mig det er mere om han kan mærke om der går 1 uge eller 2 måneder..

• #13   10. jan 2010 jeg ser dem ikke titter fordi jeg bor hos min mor og har startet et helt nyt liv det med arbejde uddannelse og mine hunde som jeg udstiller osv.. jeg ville gøre alt for at kommer der ind noget mere, men han mener at hvis jeg ikke kan love og overholde noget kan vi ikke ses mere

mig og min bror har altid været så tætte så man næsten skulle tro han var min far, ( han er 17år ældre end mig) men efter han har fået børn og kone er han blevet mere kold og fjern fra mig, men jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forstillet mig dette..

• #15   10. jan 2010 iben: det har han aldrig gjordt, vi er lige flyttet til det fedeste hus mig og min mor, og jeg ønskede bare de ville kommer og se det.. men nej.
    de tog på ferie sidste sommer og kørte lige forbi men de kom ikke og sagde hej ..

• #18   10. jan 2010 Undskyld jeg siger det, men syntes bestemt det er LATTERLIGT. Vi har valgt at flytte langt væk, fra vores familie, og det resulterer i at vi ikke kommer til at se dem så tit, men ALDRIG om jeg vil nægte dem at komme.

Ja, måske kommer vi i nogle situationer hvor vores datter bliver ked over at hun savner dem, men tror nu at savn er en god ting at lære. Folk kan godt komme, og tage afsted igen, og det mener jeg bestemt er en god ting at lære. Jeg savner da også min familie, men jeg kan bare glæde mig endnu mere over når de kommer, og det samme tror jeg min datter kan lære.

• #19   10. jan 2010 altså et barn kan sagtens føle der går lang tid imellem og have savn, meeeen. de har ikke en tidsfornemmelse i den alder, og ved ikke om der er gået 2 dage eller 2 uger! hvis de savner en person vil de føle det er længe siden de sidst så personen, også elvom det så sidst var 2 dage siden.. desuden har et barn ikke skade af at savne, så længe der bare ikke går rigtig lang tid imellem besøgende, da det kan forvirre et barn rigtig meget at det ene øjeblik er personen i livet og næste er personen væk, på den måde er det ikke godt for barnet, men et savn er ingen skade, for han ved jo du kommer igen.

• Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #20   10. jan 2010 Jeg har samme holdning som de andre. Det er jo altså en ganske naturlig ting at savne. Det er da noget skørt noget at ville skåne sit barn for, fordi det er vel i bund og grund det han vil? - Du må tage en snak med ham om, hvad der virkelig nærer ham.
    Jeg er selv moster til både niecer og nevøer, og de var også kede af det i starten.Min ene niece tudbrølede altid når jeg skulle hjemog klamrede sig til mig, men hun lærte jo hurtigt at jeg kom igen:-D

• Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #21   10. jan 2010 - og nu er det jo ikke sådan at børn på 3 år ikke går flere uger og savner. Dér er det forældrenes opgave at fortælle ham at du kommer igen og trøste ham. Derefter aflede hans opmærksomhed,hvis han går for længe og er ked af det.

Kommentér på:
børn og hukommelse

Annonce