{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

nu har jeg ringet til sp´en {{forumTopicSubject}}

håber det er okay jeg klager min nød herinde smiley

Sønnike er idag 12 uger - sover fint i løbet af natten, så det klager jeg ikke over smiley MEN i løbet af dagen er jeg på grådens rand.

Han vil ikke sove i barnevognen, men gerne liften (sover i den om natten altså liften) så snart jeg flytter liften over i barnevognen skriger han....og tårene strømmer frem, gå-ture er ikk længere noget ved da skriger, så snart vi kommer hjem træder ind af døren falder han i søvn smiley

skal sove på mors arm smiley intet andet duer. Vågner han fx når jeg vil ligge ham i liften så må jeg vandre rundt i stuen for at få ham til at falde til ro.

farmand duer kun i små doser og KUN så længe han kan hører sin mor indenfor rækkevidde smiley
smutter jeg over til naboen i 10-15 min starter sirenen, til stor frustration for faderen smiley

gider ikke sidde selv i sin "gyngestol" med massere af legetøj nej så hellere sidde på mors hofte....

ved aftensmad tid spiser enten kæresten først eller mig og sådan skifter vi....

Det er bare ikk holdbart må indrømme jeg er tom for energi smiley

så søde mødre sig jeg ikke er alene om det.....:(

hvis i læste det hele takker jeg da for at i gad bruge tiden smiley

så sp´en kommer imorgen:)

vh Rikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu har jeg ringet til sp´en
  • #2   26. jun 2008 Rikke T.. vi havde det samme problem og jeg fik af vide af min SP at det der mor pyller det er perioder som man skal igennem. du er der jo altid og det er far jo ikke.. når du når længere hen i barselsforløbet vender posen. isabella var nodagtig som du beskriver din søn, og nu jah når far kommer hjem så dur mor ikke mere. hårdt men faser.

sove rutinen skal man være stærk for at komme igennem. vi fik af vide at vi skulle ligge isabella til ro (hun gad kun sove i barnevognen) og gå. når hun så havde skreget lidt skulle vi gå ind igen og putte hende.. lad ham ikke skrige i 20 min... bare 1 måske? med tiden går der længere og længere mellem det skrigeri og babyen finder ud af,, okay sådan er det bare. ved at gå ind med liften og gå fundt med liften opbygger du vaner, og de er slet ikke nemere at komme af med igen! man skal virkelig passe på med de vaner.

det var hvad vi fik af vide, men der er ikke 2 SP der er ens, og nogle føler at man svigter sit barn ved at lade det skrige en lille smule, tro mig jeg har godt nok haft svært ved det. Ved min kærestes hjælp kom jeg igennem fasen og nu sover isabella når hun bliver lagt i sengen.

knus janni

• #3   26. jun 2008 Hej Alle

Tak for jeres svar, dejligt at vide at jeg ikke er alene smiley

Et gennembrud (self. når jeg har ringet og klaget min nød til SP´en) han sover udenfor nu og har gjort det ½ time weeee så lidt glad er jeg smiley

+ gode veninder hjælper meget smiley De er super søde til at ligge øre til frustrationerne smiley

Håber han bliver venner med sin barnevogn smiley

VH Rikke

• #4   26. jun 2008 jeg tror at en vikle ville være lige noget for dig..
    han lyder for mig til at være et bærebarn.. det var/er min datter også..
    de har brug for ekstra trykhed hos mor..
    med en vikle der kan du gøre alt med dit barn på maven eller på ryggen..
    den strammer du nemlig ind så den passer perfekt til din krop. det kan man nemlig ikke med en alm bære sele.. når man bukker sig frem over så løsner en bæresele sig fra kroppen og sæ hænger barnet.. med hoed og hele kroppen.. i en vikle er barnet altid styttet af stoffet helt ind til kroppen. og så kan man amme i den også;-)
    og bærebørn som bliver båret meget græder også mindre ved leg frem over..

• #5   26. jun 2008 men jeg håber da at du kan få ham til at sove en den barnevogn. det e da det de har bedst af... lidt frisk luft..

• #6   26. jun 2008 jeg har også brugt min meget... når man nu lige skal have støvsuget eller noget i den stil, jah så var den go... eller hvis man gik ude i centeret, så i stedet for at hun bare lagde i barnevognen havde jeg hende oppe ved mig

• #7   26. jun 2008 Jeg har også brugt sele til min først fødte. men være obs på de små højest må sidde i den 20 min. da de sidder i skridtet. til de 2 andre har jeg brugt ringslynge og vikler indtil 6 måneders alderen hvor vi gik over til mei tai som egentlig fungere som en bære sele de sidder bare på numsen i stedet for skridtet.

Men er sikker på det "bare" er en fase i skal igennem. og håber i kommer hurtigt igennem.

• #8   26. jun 2008 Hej Alle

Jeg kan allerede nu sige at babyselen er udelukket da jeg har en dårlig ryg smiley

Men idag har han sovet ude i barnevognen indtil videre 3 gange.

Dog har han fået en dum vane med at vågne 1 time efter han er lagt til at sove og græder som pisket (Mareridt).

Så idag har han sovet ude weeee....

Fra 9- 10
    10:30 til 11:30
    og sover igen nu fra 13 til ?

Håber lidt han får en lidt mere sammenhængende søvn, så han kan være mere udhvilet.

VH Rikke

• #9   26. jun 2008 det blev så kun yderligere 1 times søvn smiley

• #10   26. jun 2008 hej rikke
    jeg har også dårlig ryg og knæ.. derfor jeg har valgt en vikle denne gang. den stytter på en helt anden måde end en bæresele gør, da du selv kan bræde stoffet ud så du bruger hele din ryg og hofter til at bære istedet for.. og i og med at barnet er tættere på din krop gør det at din ryg ikke bliver belastet så meget..
    men er da glad for at han fik sovet lidt der ude;-)

Kommentér på:
nu har jeg ringet til sp´en

Annonce