nu har jeg ringet til sp´en {{forumTopicSubject}}
håber det er okay jeg klager min nød herinde
Sønnike er idag 12 uger - sover fint i løbet af natten, så det klager jeg ikke over MEN i løbet af dagen er jeg på grådens rand.
Han vil ikke sove i barnevognen, men gerne liften (sover i den om natten altså liften) så snart jeg flytter liften over i barnevognen skriger han....og tårene strømmer frem, gå-ture er ikk længere noget ved da skriger, så snart vi kommer hjem træder ind af døren falder han i søvn
skal sove på mors arm intet andet duer. Vågner han fx når jeg vil ligge ham i liften så må jeg vandre rundt i stuen for at få ham til at falde til ro.
farmand duer kun i små doser og KUN så længe han kan hører sin mor indenfor rækkevidde
smutter jeg over til naboen i 10-15 min starter sirenen, til stor frustration for faderen
gider ikke sidde selv i sin "gyngestol" med massere af legetøj nej så hellere sidde på mors hofte....
ved aftensmad tid spiser enten kæresten først eller mig og sådan skifter vi....
Det er bare ikk holdbart må indrømme jeg er tom for energi
så søde mødre sig jeg ikke er alene om det.....:(
hvis i læste det hele takker jeg da for at i gad bruge tiden
så sp´en kommer imorgen:)
vh Rikke
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 321
sove rutinen skal man være stærk for at komme igennem. vi fik af vide at vi skulle ligge isabella til ro (hun gad kun sove i barnevognen) og gå. når hun så havde skreget lidt skulle vi gå ind igen og putte hende.. lad ham ikke skrige i 20 min... bare 1 måske? med tiden går der længere og længere mellem det skrigeri og babyen finder ud af,, okay sådan er det bare. ved at gå ind med liften og gå fundt med liften opbygger du vaner, og de er slet ikke nemere at komme af med igen! man skal virkelig passe på med de vaner.
det var hvad vi fik af vide, men der er ikke 2 SP der er ens, og nogle føler at man svigter sit barn ved at lade det skrige en lille smule, tro mig jeg har godt nok haft svært ved det. Ved min kærestes hjælp kom jeg igennem fasen og nu sover isabella når hun bliver lagt i sengen.
knus janni
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 520
Tak for jeres svar, dejligt at vide at jeg ikke er alene
Et gennembrud (self. når jeg har ringet og klaget min nød til SP´en) han sover udenfor nu og har gjort det ½ time weeee så lidt glad er jeg
+ gode veninder hjælper meget
Håber han bliver venner med sin barnevogn
VH Rikke
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
han lyder for mig til at være et bærebarn.. det var/er min datter også..
de har brug for ekstra trykhed hos mor..
med en vikle der kan du gøre alt med dit barn på maven eller på ryggen..
den strammer du nemlig ind så den passer perfekt til din krop. det kan man nemlig ikke med en alm bære sele.. når man bukker sig frem over så løsner en bæresele sig fra kroppen og sæ hænger barnet.. med hoed og hele kroppen.. i en vikle er barnet altid styttet af stoffet helt ind til kroppen. og så kan man amme i den også;-)
og bærebørn som bliver båret meget græder også mindre ved leg frem over..
mar 2008
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 321
maj 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 7
Men er sikker på det "bare" er en fase i skal igennem. og håber i kommer hurtigt igennem.
apr 2008
Jeg kan allerede nu sige at babyselen er udelukket da jeg har en dårlig ryg
Men idag har han sovet ude i barnevognen indtil videre 3 gange.
Dog har han fået en dum vane med at vågne 1 time efter han er lagt til at sove og græder som pisket (Mareridt).
Så idag har han sovet ude weeee....
Fra 9- 10
10:30 til 11:30
og sover igen nu fra 13 til ?
Håber lidt han får en lidt mere sammenhængende søvn, så han kan være mere udhvilet.
VH Rikke
apr 2008
mar 2008
jeg har også dårlig ryg og knæ.. derfor jeg har valgt en vikle denne gang. den stytter på en helt anden måde end en bæresele gør, da du selv kan bræde stoffet ud så du bruger hele din ryg og hofter til at bære istedet for.. og i og med at barnet er tættere på din krop gør det at din ryg ikke bliver belastet så meget..
men er da glad for at han fik sovet lidt der ude;-)
nu har jeg ringet til sp´en