{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Barnedåb. {{forumTopicSubject}}

Hejsa tøzzer.

Selvom der er nogel uger endnu til jeg skal føde, er vi begyndt at snkket lidt om barnedåben også så vi ved ca hvor meget vi lige skal sparer sammen til denne stor begivenhed.

vi kan ikke helt finde ud af om man skal lave det hele selv eller få andre til det. bor i dronninglund og vi har snakket om at hive et tilbud hjem fra slottet og hotellet. så sørge de for det hele.

men hvad har i gjordt eller tænkt jer at gøre :0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnedåb.
  • #1   29. dec 2009 Vi lejer et forsamlingshus, og så var planen at vi selv vil lave maden, og så få et par piger til køkkenet og en jagt kammerat til og grille kødet når vi kom til selve dagen..
    Sys det er for dyrt og købe det og man ved ikke altid lige hva man får til døren på selve dagen..
    Men nu har jeg osse både en far og en svigerfar der elsker og lave mad, så går det hele jo lidt nemmere :o)

• #2   29. dec 2009 Vi lejede en restaurant inde i kbh, så det kun var vores selskab, vi var ca. 40 gæster. og gæsterne kunne drikke alt det de ville og spise alt det de ville, det blev ca. 8000kr. også havde jeg fået leveret en kæmpekage udefra som kostede 1200kr. Men man kan sikkert gøre det billigere, ved at hente et tilbud hjem, som du selv skriver. smiley

Bordkort og invitationer lavede jeg selv smiley

• #3   29. dec 2009 Nu skal jeg selv have barnedåb her den 10 januar og jeg er fra Hjørring... Har valgt at holde det hjemme vi bliver ca 30 og jeg har bestilt mad fra Dansk madservice i Østervrå smiley De laver noget kanont mad.

• #4   29. dec 2009 Vi havde også planlagt barnedåben før hun kom til verden, vi havde både bestilt kirke og alt muligt smiley

Vi lånte et lokale og bestilte mad udefra.. Så bagte vi selv nogle kager, og holdte min 23 års fødselsdag samtidigt smiley

Ud over det gjorde vi ikke noget, folk gik fint i snak og ungerne rendte rundt udenfor og legede med hinaden.. det var d. 26. juli

• #5   30. dec 2009 okay. vi harregnet os frem til at hvis vi holder det på hotellet bliver det ca. 5000-6000 kr. for maden og drikkelsen. så tror jeg tager ned og snakker med dem også må de komme med et godt tilbud :0)

Kommentér på:
Barnedåb.

Annonce