{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tænder
  • #2   25. dec 2009 uha 4 på en gang nej det lyder ik sjovt.. bliver hun meget dårlig og utilpas??
    Frida savler helt vildt og bider i mig når hun spiser og i sine egne fingre. Og ja så er hun ild rød bagi..

• #3   25. dec 2009 det er en lille hvis plet eller spids nærmest. det er kun et sted hun er hvid. men ved heller ik om det er en tand allerede...

• #4   25. dec 2009 Signe var over et år inden hun fik nogen... Nu er hun 16 måneder og har 6 tænder...

• #5   25. dec 2009 Sådan en lille hvid plet har Simone også haft 2 gange.
    Første gang da hun var 2,5 mdr. Den forsvandt efter 1½ uge og så igen i nogle uger her for en lille måned siden.
    Der er ingen tænder kommet endnu, men det er helt sikkert at den "prik" har kløet. Hun savler og bider desperat i alt, når den er der.
    Jeg har spurgt min onkel som er tandlæge og han siger, at det er en tandliste, som er et forstadie til tænder.
    Ved selvfølgelig ikke om det er det samme med din pige, men jeg er i hvert fald blevet snydt et par gange smiley Troede virkelig der var tænder på vej, da hun var 2,5 mdr., men nej....

• M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #6   25. dec 2009 Vores søn fik de to første i undermunden da han var 3,5 måned.

• #7   25. dec 2009 vores søn er totalt tandløs, ikke engang tegn til at der snart skulle komme nogen ;o) han er 8 måneder gammel, men det er vist meget forskelligt hvornår de får tænder de små.

• #8   25. dec 2009 hmm ja så er det jo ikke til at vide om det er tænder eller ej smiley Men hun er meget rød på bagen, og det plejer hun slet ikke at være.. Og det er da et tegn, men kan jo selvfølgelig også bare komme pga bleen. Men så savler hun også utrolig meget for tiden, men igen det gør alle børn jo he he smiley
    Så vi må vente og se om det er en tand eller índbildning smiley Starter man tandbørstning ligeså snart den er brudt det mindste frem eller skal man vante til den er helt fremme, for ik at børste når de er ømme?? Hmm ja har slet ik tænkt på det med tandbørstning endnu smiley

• #9   25. dec 2009 der er mange der "øver" børnene på tandbørstning og gør det allerede inden tænderne er der, vi gør det en gangimellem på gummerne for ligesom at gøre det til en slags leg, desuden har jeg hørt at man skal lade være med at bruge det der børnetandpasta, da man sagtens kan bruge det til voksne og det er mere effektivt.

Kommentér på:
tænder

Annonce