907 visninger
|
Oprettet:
Sniger sig op i sengen til barn(hund) {{forumTopicSubject}}
Min søn er syg med skoldkopper og har i den festlige anledningen fået lov at falde i søvn i stuen på en madras (Han bliver ved med at sige "Du skal passe på mig mor" og det gør jeg bedst i stuen så *G*)
Kiggede lige derom før og dér midt på madrassen lå der en meget lille og helt kuglet sammen-hund..
Hun udstråler bare at hvis hun nu er HELT krøllet sammen så er det grund nok til at hun også må være på 'sygelejet' *G*
(link fjernet)
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Det er også helt vildt sjovt når de ikke tror man kan se dem og de så sniger sig afsted..
Godt klaret at man ikke kan mærke en Amstaff snige sig op i sengen
Min hund kan snige sig op af trapperne uden en lyd. Og fatter det ikke for man plejer at kunne høre hendes kløer overalt på parketgulvende. Så gad virkelig godt at se scenariet en dag *G*
mar 2008
Bare at vågne op og glo lige ind i en hundesnude *GG*
Vores hund må ikke være på førstesalen, men hun sniger sig engang imellem op alligevel når ungerne vågner.. Så når min søn på 3 år åbner døren så lister hun ind på deres værelse og kravler op i hans seng..
Det ser jo vældigt sødt ud og ungerne er også henrykte, men det går altså ikke
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Og den tryghed hænger ved endnu, dog kommer Balloo ikke op i sengen, for så ville vi falde ud fordi han skal fylde så meget, men når kæresten ikke er hjemme, er det nu dejligt og ha en stor hund der passer på en :o)
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
mar 2008
Hehehe dyne på og så ligge på hovedpuden
Men kan min hund få lov til det, så møver hun sig også under dynen HELT op af mig
Maria *37 -
Det er da også hyggeligt med en hund i sengen, det ville jeg også så gerne selv som barn !
Men mine unger er 1 og 3 år og sover på samme værelse. Og selvom at vores hund er det mest kærlige og bare ELSKER ungerne overalt på jorden så vil jeg af princip ikke ha' at hun er alene på værelset med ungerne. For selvom at vores børn er rigtigt søde ved hunden, så ved man alligevel aldrig hvad sådan nogle små størrelser kan finde på i den alder..
Så der går lige et par år endnu, til de lærer empati - før de må være alene med hunden
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
I øvrigt kravler Shanti også lydløst op i sengen...Hun vejer ca 50 kg - og Samson gjorde også..Han var endnu mere lydløs og kunne kravle op selvom vi var vågne og lå i sengen og læste.. Han vejede i hvert fald 55...
mar 2008
M T -
Hold da op, gad godt at se de to store brød snige sig op i sengen
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
mar 2008
Hunder ér bare klamme !!
M T -
Nej
mar 2008