{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Sniger sig op i sengen til barn(hund) {{forumTopicSubject}}

Min søn er syg med skoldkopper og har i den festlige anledningen fået lov at falde i søvn i stuen på en madras (Han bliver ved med at sige "Du skal passe på mig mor" og det gør jeg bedst i stuen så *G*)

Kiggede lige derom før og dér midt på madrassen lå der en meget lille og helt kuglet sammen-hund..
Hun udstråler bare at hvis hun nu er HELT krøllet sammen så er det grund nok til at hun også må være på 'sygelejet' *G*

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sniger sig op i sengen til barn(hund)
  • #1   22. dec 2009 *G* Ok så er det ikke kun min hund der kan snige sig uden en lyd smiley
    Det er også helt vildt sjovt når de ikke tror man kan se dem og de så sniger sig afsted..

Godt klaret at man ikke kan mærke en Amstaff snige sig op i sengen smiley

Min hund kan snige sig op af trapperne uden en lyd. Og fatter det ikke for man plejer at kunne høre hendes kløer overalt på parketgulvende. Så gad virkelig godt at se scenariet en dag *G*

• #2   22. dec 2009 Haha , kan lige se det for mig smiley
    Bare at vågne op og glo lige ind i en hundesnude *GG*

Vores hund må ikke være på førstesalen, men hun sniger sig engang imellem op alligevel når ungerne vågner.. Så når min søn på 3 år åbner døren så lister hun ind på deres værelse og kravler op i hans seng..
    Det ser jo vældigt sødt ud og ungerne er også henrykte, men det går altså ikke smiley

• #3   22. dec 2009 Åhh, hvor ser det hyggeligt ud, kan huske at jeg selv som barn, osse helst skulle ha hunden i sengen når jeg var syg, så følte jeg mig mere tryg...
    Og den tryghed hænger ved endnu, dog kommer Balloo ikke op i sengen, for så ville vi falde ud fordi han skal fylde så meget, men når kæresten ikke er hjemme, er det nu dejligt og ha en stor hund der passer på en :o)

• #4   22. dec 2009 heh ej hvor kært smiley

• #5   22. dec 2009 Maria og Anders -
    Hehehe dyne på og så ligge på hovedpuden smiley ... Nogen gange tror jeg at de omgåes os mennesker lidt for meget !
    Men kan min hund få lov til det, så møver hun sig også under dynen HELT op af mig smiley

Maria *37 -
    Det er da også hyggeligt med en hund i sengen, det ville jeg også så gerne selv som barn !
    Men mine unger er 1 og 3 år og sover på samme værelse. Og selvom at vores hund er det mest kærlige og bare ELSKER ungerne overalt på jorden så vil jeg af princip ikke ha' at hun er alene på værelset med ungerne. For selvom at vores børn er rigtigt søde ved hunden, så ved man alligevel aldrig hvad sådan nogle små størrelser kan finde på i den alder..
    Så der går lige et par år endnu, til de lærer empati - før de må være alene med hunden smiley

• #7   22. dec 2009 Stine...Laura passer da bare på sin dreng! smiley

I øvrigt kravler Shanti også lydløst op i sengen...Hun vejer ca 50 kg - og Samson gjorde også..Han var endnu mere lydløs og kunne kravle op selvom vi var vågne og lå i sengen og læste.. Han vejede i hvert fald 55...

• #8   22. dec 2009 Ja hun er helt forelsket i ungerne smiley

M T -
    Hold da op, gad godt at se de to store brød snige sig op i sengen smiley :-D

• #9   22. dec 2009 Stine...han fik fred den 11... smiley

• #10   22. dec 2009 anitta -
    Hunder ér bare klamme !! smiley

M T -
    Nej smiley .. Var han syg ??

• #11   22. dec 2009 Stine...kraftig HD og det blev ikke just bedre... Han har altid elsket børn men han begyndte at knurre af Emilie og sådan..Men jeg ved det var det rigtige vi gjorde så har fred inden i men savner ham!

• #12   24. dec 2009 ej hvor alt for kært:D er os spændt på hvorn vores er når den bette kommer, de elsker børn når de på besøg:) og jah kan de så sniger de sig op i sengen os, selvom det er ikke altid tilladt, og det er to store bamser på over 50;) men de tror sku os nogen gange de er mennesker. men alt for kært sån hun lige ligger der og putter, hun vil jo bare sørge for a der ik sker noget(mens hun ligger og holder ¨vagten¨)

Kommentér på:
Sniger sig op i sengen til barn(hund)

Annonce