954 visninger
|
Oprettet:
rød mås {{forumTopicSubject}}
Hjælp min lille mand har fået rød mås og et sted er den helt hudløs, har smurt med zinksalve de sidste par dage(er dog først gået hul i dag) og i dag lå han uden ble og legedde, men kun en time, for han gider jo ikke blive på tæppet, og har ikke lyst til at skulle til at rense tæppet for lort
det er fordi han er ved at få de øverste tænde, og han har bare total rallyrøv flere gange om dagen. og hans overlæbe er helt hævet, så tror han er meget øm....
nogen gode råd?????
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Jeg har klaret røde numser med kogte klude/stofbleer, og panthenol salve UDEN vand. Evt. fra mærket Medea
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Tror den hedder inotiatyl eller noget lign. den kan købes på apoteket. Når det var værst med Jeppe smurte vi et godt lag på til nat og næste morgen var det faktisk helet : ) Det er guld værd til de små : )
Til tænder brugte vi gulerødder og æbler der var kolde, dejlig lindrene for gummerne : )
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 359
det er så fed at det bliver siddende på kroppen og ikke bare bliver tørret af i bleen som jeg synes mange andre salver gør.
og så er det så døj i brug at den tube man køber til ca 75 kr holder i meget lang tid.
Og så kan man også selv bruge det hvis man selv får en rift
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 58 Svar: 159
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
Den er lidt dyr 93kr. men den er tilgængeld osse rigtig god. og der er til de næste mange år i den bøtte du får for de penge
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 30
Silan fra apoteket har altid virket her:o)
Mvh. Sherie
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 35 Svar: 381
Lagde først et tisseunderlag, og så en masse håndklæder, og så fik hun et par underbukser på (hvis uheldet skulle ske) Dagen efter var det næsten væk..
Det havde så lige en vask, både af barn og håndklæder, men så længe det hjalp vaskede jeg gerne hele dagen for det
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 25
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 133
Jeg ville ikke anvende kopattesalve, da denne indeholder chlor. Ikke den bedste kemiske sammensætning for en baby. Det er dog et ret effektivt produkt, ingen tvivl om det, men bare ikke særlig idéel.
Pernille L
Kunne det muligvis ikke også være selve bleen, der er et problem. Der er jo ikke unormalt at babyer ikke kan tåle visse typer af bleer.
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 25
nej for han har brugt den slags bleer længe og det er næsten væk her til aften
rød mås