Hysterisk baby {{forumTopicSubject}}
Hej.
Vil lige høre om andre har samme problem, og hva I evt. gør.
Sagen er den, at min søn på 1 år er vildt hysterisk og sur, når vi er hjemme. Og det er kun når vi er hjemme. Omme i dagplejen, er der intet overhovedet, der er han bare så glad og nem. Og der er heller ikke noget, når vi er ude og besøge nogle, eller hvis han blir passet. Så er han bare så glad og nem.
Men hva pokker gør vi forkert her hjemme? :S
Går vi ture med ham, er der heller intet.
Eller hvis han sidder og leger inde i stuen og vi evt. laver mad, og han ikke kan se os, så er der heller ikke noget.
Vi gør alt for at han IKKE skal kede sig hjemme.
Men det hele ramler ned, så snart vi er hjemme..
Jeg føler han ikke kan li være hjemme? Kan det passe?
Håber nogle kan hjælpe mig..
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 222 Svar: 557
Jeg håber så inderligt, at det bare er en periode de skal igennem, for det her er ikke sjovt. Jeg ved snart ikke hva jeg skal gøre med ham længer. Føler mig sku lidt som en dårlig mor, når han opføre sig sådan hjemme..
mar 2008
Håber snart Jeres sover igennem igen. Så mor og far kan få noget nattesøvn. Den er sku svær at undvære..
mar 2008
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Emma vil heller ikke med hjem fra dagpleje af! Det bliver jeg rigtig ked af for det burde jo gerne være dejligt når mor kommer og henter. Men nej, hun bliver hys og vil ikke med..
Vi er begyndt at tage os meget tid med hende når hun er hjemme. altså sørger for at det meste af hendes hjemmetid drejer sig om hende. Så der er ikke noget med at dovne den eller noget, det er bare at være på.
Igår da hun kom hjem gik jeg en lang tur med hende, hvor hun selv gik og da vi så kom hjem lavede jeg lige mad. Så ku jeg godt mærke på hende hun var ved at blive hys så jeg kørte hurtigt ud og handlede og fandt nogle farveblyanter på min vej:-)
de er bare et hit, det kan hun godt få tre kvarter til at gå med.
Idag efter maden satte vi os med hende i sofaen og tændte for animalplanet, der var noget med elefanter og det var hun meget interesseret i. Da det så var færdigt, hentede jeg farveblyanterne igen og vi sad og hyggede en halv time. Så sku vi lige have ldt redagsslik og så var det ellers i seng.
Det er først efter hun kommer i seng at jeg kommer til at sidde og slappe rigtigt af.. puha, men det er det eneste der virker! Hellere det end en hysterisk og ked unge!
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
jeg har fået at vide det er ganske normalt og sundt for barnet at vise sine fustresioner og at jeg bare skal være glad for hun gør det i hjemmet
men jeg kan sige at det er stilnet lidt af med tiden, hun kan stadig blive hys hvor lige meget hvad jeg gør er intet godt nok, men de små er i en proces hvor de roligt danner sig til små selvstændige personer med deres egne meninger og det er kun sundt.
så i gør nok intet galt der hjemme, i er bare heldige at det er hjemme han reagere og udfolder sig som han gør
det er sådan jeg fik at vide da jeg søgte råd omkring det samme fordi jeg heller ikke længere anede mine levende råd om hvad jeg skulle stille op
mar 2008
For jeg sys godt nok det er træls at han er sådan..
Og det trætter bare totalt..
Håber det ændre sig meget snart..
Hysterisk baby