{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Mini undersøgelse {{forumTopicSubject}}

Jeg er under uddannelse som Teknisk Designer. Og har påtaget mig den opgave, indtil jeg går på barsel at lave et puslebord med badekar.

men jeg kunne godt tænke mig at undersøge hvad folks perfekte puslebord er. udover der skal være plads til det mest nødvendige. Mangler der noget mere?
Hvad har du manglet når du har stået ved dit puslebord? osv..
Hvis jeres puslebord findes på internettet, ser jeg MEGET frem til at få et link til et billede..

håber på nogle svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mini undersøgelse
  • #1   5. nov 2009 Noget af det jeg har vægtet højt er højden på puslebordet. Jeg skal stå godt ved det og så er jeg super glad for vores skuffer i det... Her har vi bleer osv.
    Vi har puslebordet fra Jysk. Tror det hedder Mikkel. Det kan ses i vores fotoalbum...

• #2   5. nov 2009 Vi har oss det fra Jysk som Lotte omtaler.. Og det er et super puslebord.. Skufferne er nemme at få op når man står og kun har en hånd til rådighed, og der er faktisk plads til det hele..

• #3   5. nov 2009 Nu har jeg ikke selv børn, men jeg er helt enig med Kamilla K. Jeg er selv en lille pige/kvinde og jeg vil da gerne have et puslebord der kan hæve sænke - også sådan at barnets far kan tilpasse bordet efter sin højde.

• #5   5. nov 2009 Det skulle da lige være en vandhane,-) så man er fri for at sku lægge bette fra sig, mens man henter vand for så at pudsle ham på pudslebordet:-)

• #8   5. nov 2009 Som Jeanie (Sofias mor) skriver så en pedalspand som fungere som blespand

• #9   5. nov 2009 Det kunne være totalt sejt, med et puslebord med:
    -indbygget badekar, med en plade over når man ikke bruge den.
    -vandhave/bruser, så man ikke skal løfte badekaret op og ned.
    -afløb til badekaret.
    -masser af store skuffer.
    -evt. med "sengerand" så der er noget spændende at se på.

Hmm.. tror vidst det bliver et KÆMPE puslebord c",)

Håber ideèrne kan bruges smiley

• #11   6. nov 2009 Betina - min ide til puslebordet er netop at have et badekar, også skal der ligges en plade over så den kan bruges som puslebord.
    Badekarret skal man kunne købe for sig, da det kan tages op og fyldes.
    Da jeg skal også tænke på at det ikke lige er alle som har plads til puslebord ude på badeværelset.. Også vil jeg lave en lille plade i venstre side af bordet hvor en "hoved/hale" balje kommer til at være (den kan også tages op) i højre side af bordet skal der være en kasse med tre rum i så man har det man skal bruge når babyen ligger der... det er svært at forklare. Men så snart jeg har fået det tegnet i programmet tager jeg billeder og smider det herind smiley

Kommentér på:
Mini undersøgelse

Annonce